Згідно з запропонованим раніше планом Європейського Союзу, нові двигуни внутрішнього згоряння на авто фактично були б заборонені після 2035 року. Але з охолодженням ентузіазму щодо електромобілів ЄС офіційно вирішив послабити свої обмеження.
За даними Reuters, ЄС переглянув свою амбітну мету на 2035 рік і планує послабити обмеження на двигуни внутрішнього згоряння. Початкова пропозиція мала на меті скоротити викиди CO2 на 100 відсотків порівняно з показниками 2021 року, змусивши автовиробників повністю перейти на електричні автомобілі.
Зараз, за словами чиновників, метою є скорочення викидів CO2 на 90 відсотків порівняно з 2021 роком. Це означає, що гібриди, гібриди та електромобілі з подовженим запасом ходу зможуть залишатися у продажу після 2035 року. Інші 10 відсотків викидів потрібно буде компенсувати такими речами, як низьковуглецева сталь, вироблена в ЄС, або синтетичне електронне паливо.
Відомо, що заборона технологій на двигуни внутрішнього згоряння не розглядається». Таким чином, усі двигуни, що зараз виготовляються, можуть продовжувати вироблятися та продаватися.
Автовиробникам буде надано трирічний період між 2030 і 2032 роками для скорочення викидів CO2 автомобілями на 55 відсотків порівняно з рівнями 2021 року. Тим часом вимога для фургонів знизиться з 50 до 40 відсотків.
Це рішення було прийнято після тиску з боку німецького, італійського та європейського автомобільних секторів. Такі бренди, як Volkswagen Group та Stellantis, конкретно заявили, що цю пропозицію буде важко виконати. ЄС зрештою погодився.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford побудує пару електромобілів у співпраці з Renault.



