in

Одразу з трьома електромоторами: Audi оновила легендарний турбодизель

Компанія Audi модернізувала свій добре відомий 3,0-літровий турбодизель, щоб він краще викидав менше шкідливих викидів в атмосферу. Для цього інженерам довелося відрядити йому на допомогу відразу три 48-вольтові електромотори і перевести на живлення екологічно чистим замінником солярки – паливом HVO (hydrotreated vegetable oil).

Першими двигун V6 TDI EA897evo4 отримають актуальні Audi Q5 та Audi A6. Двигун EA897 в строю з 2010 року, і компанія Audi поки не збирається з ним розлучатися, так як багато європейців, як і раніше, вважають дизель кращим вибором для преміального автомобіля.

Модернізованому турбодизелю допомагають відразу три 48-вольтові електромотори. Перший – це стартер-генератор, пов’язаний з колінвалом, він відповідає за запуск двигуна і генерує електроенергію для буферної батареї.

У кросовера Audi Q5 ця батарея розташована прямо над задньою підвіскою, у Audi A6 – у задньому звисі. Другий електромотор обертає крильчатку, що створює надлишковий тиск на впуску, — простіше кажучи, це електронаддув і працює він у тандемі зі звичайним турбокомпресором із змінною геометрією.

Третій електромотор – тяговий, він пристикований до коробки передач і дозволяє автомобілю на малих швидкостях їздити виключно на електротязі, тобто з вимкненим V6. При інтенсивних розгонах тяговий електромотор асистує двигуну V6, тобто дає йому додаткову потужність, а при гальмуванні та русі накатом генерує енергію для буферної батареї. Максимальна віддача цього електромотора – 18 кВт (24 к.с.) та 230 Нм.

Ще одна важлива особливість двигуна EA897evo4 – можливість живлення паливом HVO (hydrotreated vegetable oil), всі оснащені новим дизельним двигуном Audi будуть сходити з конвеєра саме з цим паливом у баку.

HVO – замінник солярки, в якому використовуються спеціально оброблені та очищені вуглеводні, отримані з непотрібної біосировини, а саме з відпрацьованого куліраного жиру, різних сільськогосподарських відходів. Вважається, що з згорянні HVO в атмосферу викидається на 70-95% менше CO2, ніж із згорянні звичайної солярки.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер AUDI готується до серійного виробництва.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Далеко від Києва: де в Україні з’явиться перша платна дорога