Дизайнери Skoda продовжують вправлятися в переосмисленні багатої історичної спадщини чеської марки: цього разу Мартін Пацлт, який працює в компанії Skoda вже більше 11 років, запропонував свій варіант реінкарнації класичної моделі Skoda 100.
Сучасна Skoda 100 вийшла набагато більшою в порівнянні з історичним предком, але при цьому зберегла задньомоторне компонування та пропорції класичного седана.
Оригінальна Skoda 100 була сімейним, але дуже компактним за сучасними мірками задньомоторним седаном (довжина – 4155 мм).

Мартін Пацлт, як і його колеги, не став буквально цитувати класичну модель, але постарався передати її дух у новому фірмовому стилі Skoda, який отримав назву Modern Solid. Мартін відштовхувався від пропорцій сучасного флагманського ліфтбека Skoda Superb, через що нова Skoda 100 вийшла досить великою.

Більше того, Мартін зберіг задньомоторне компонування, що було нескладно, оскільки передбачається, що нова Skoda 100 – це електромобіль. Компактний силовий модуль займає лише нижню частину третього об’єму кузова, тому над ним залишилося місце для багажника.
Особливо цікавою у Мартіна вийшла верхня частина корми: заднього скла немає, завдяки чому вийшов максимально чітко окреслений об’єм, по центру якого розміщено ще один повітрозабірник для охолодження технічних компонентів електромобіля.

Нова Skoda 100, як і всі колишні ретроспективні проекти дизайнерів Skoda, не має шансів стати серійною, але окремі елементи її дизайну можуть бути взяті на озброєння при розробці реальних майбутніх моделей чеської марки.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Škoda Enyaq виходить на ринок України.


