Італійська марка Abarth, що належить корпорації Stellantis, вирішила, що “електрички” не в змозі стати повноцінною заміною бензиновим спортивним автомобілям, клієнтам потрібен потужний ДВЗ і можливість доопрацювати його власними силами.
Зараз, коли продажі Abarth суттєво скорочуються, глава Fiat та Abarth Гаетано Торель уважно придивляється до нового бензинового Fiat 500 на предмет того, як би з нього приготувати новий бензиновий Abarth 500.
Як повідомляє британський журнал Autocar з посиланням на Тореля, проблема в тому, що традиційні покупці Abarth звикли модифікувати свої автомобілі – самостійно або за допомогою різних тюнінг-ательє, а у “електричок” можна модифікувати, по суті, лише дизайн та підвіску, додаткову потужність з електромоторів витягти неможливо.
Відомо, що Торель намагатиметься вибити у материнської корпорації Stellantis гроші на розробку нових бензинових моделей Abarth. Поки незрозуміло, чи вдасться встановити у новий гібридний Fiat 500 досить потужний бензиновий двигун, щоб перетворити його на Abarth, і який масштаб змін знадобиться для кузова та шасі.
Бензиновий Abarth 600 теж можливий – його платформа CMP спочатку була розрахована на установку ДВЗ, і у спорідненого Fiat 600 бензинові версії є, правда теж не дуже потужні.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Fiat Panda перетворили на повнопривідний гібрид.


