Шведська компанія Polestar модернізувала флагманський кросовер Polestar 3. Він отримав 800-вольтову електричну архітектуру, потужніший задній електромотор власної розробки, швидший процесор від Nvidia і нову батарею CATL, ємність якої однак менша, ніж у попередньої.
Технічна модернізація Polestar 3 виявилася досить несподіваною з огляду на те, що модель знаходиться у виробництві менше двох років, а одномоторної версії не виповнилося й року.
Отже, флагманський кросовер перейшов із 400-вольтової на 800-вольтову архітектуру, що дозволило підвищити максимальну потужність зарядки з 250 до 350 кВт і відповідно прискорити зарядку батареї. Насамперед ємність батареї становила 111 кВт*год для всіх версій, тепер – 92 кВт*год для одномоторної версії та 106 кВт*год для двомоторних.
Polestar 3, як і раніше, пропонується в трьох версіях: базова одномоторна версія Long Range Single Motor тепер називається Rear motor, двомоторна Long Range Dual Motor – просто Dual motor, а топова Long Range Dual Motor Performance – просто Performance.
Всі ці версії отримали новий задній асинхронний електромотор на постійних магнітах власної розробки Polestar, його максимальна віддача на версії Rear motor складає 245 кВт (333 к.с.) та 480 Нм, тоді як до модернізації було 220 кВт (299 к.с.) та 490 Нм. Час розгону до 100 км/год у одномоторної версії скоротився з 7,8 до 6,5 с, максимальна швидкість збільшилася з 180 до 210 км/год, запас ходу однією зарядці зменшився з 706 до 604 км за циклом WLTP.
У двомоторних версій Polestar вказує лише максимальну сукупну віддачу силової установки: у версії Dual motor вона становить 400 кВт (544 к.с.) та 740 Нм. Максимальна швидкість збільшилася з 210 до 230 км/год, запас ходу зменшився всього на 1 км – було 636 км, стало 635 км.
У розпорядженні топ-версії Performance тепер 500 кВт (680 к.с.) та 870 Нм. Час розгону до 100 км/год скоротився з 4,7 до 3,9 с, максимальна швидкість збільшилася з 210 до 230 км/год, запас ходу однією зарядці збільшився з 567 до 593 км.
Ще одна важлива обновка: центральний процесор Nvidia Drive AGX Orin замість колишнього Xavier, він відповідає за роботу силової установки та електронних помічників водія, продуктивність зросла з 30 до 254 топс. Цікаво, що Polestar пропонує безкоштовний апгрейд процесора власникам раніше випущених екземплярів Polestar 3.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Polestar 3 встановив рекорд дальності поїздки для електрокросоверів.