У Китаї стартували продажі флагманського трирядного кросовера Zeekr 9X, він першим у лінійці Zeekr отримав плагін-гібридну силову установку.
До цього моменту преміальний бренд Zeekr, запущений холдингом Geely в 2021 році, пропонував тільки електромобілі, але глобальне уповільнення попиту на “електрички” все більш явно відчувається і в Китаї. За перші вісім місяців цього року Zeekr, за даними CAAM, реалізував тут 115 886 машин, що на 4,7% менше, ніж у січні-серпні 2024 року.
Габаритна довжина Zeekr 9X – 5239 мм, ширина – 2029 мм, висота – 1819 мм, колісна база – 3169 мм. В основі кросовера лежить модульна платформа SEA-S з 900-вольтовою електричною архітектурою.
Гібридна силова установка Zeekr 9X може працювати як в послідовному, так і в паралельному режимі, тобто встановлений спереду під капотом 2,0-літровий бензиновий турбомотор потужністю 205 кВт (279 к.с.) може обертати передні колеса через одноступінчастий редуктор, або напряму.
Молодші версії кросовера мають два електромотори (один спереду, одні ззаду), старші – три електромотори (один спереду, два ззаду). Максимальна сукупна віддача силової установки з двома електромоторами – 660 кВт (897 к.с.) та 935 Нм, з трьома електромоторами – 1030 кВт (1400 к.с.) та 1410 Нм.
Кросовер з трьома електромоторами здатний розігнатися до 100 км/год за 3,1 секунди. Ємність тягової батареї – 55 або 70 кВт*год, запас ходу на одній зарядці без включення ДВЗ становить від 288 до 380 км за циклом CLTC, в гібридному режимі з повністю заправленим баком (50 л) – від 1160 до 1250 км.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Zeekr отримав броньовану версію.