in

Перетворили на гібрид: новий кросовер Mazda CX-5 показали офіційно

Кросовер CX-5 третього покоління показали офіційно. Порівняно з попередником, новинка помітно підросла. Так, колісна база розтягнута відразу на 115 мм до 2815 мм. Така ж надбавка і в довжину – до 4690 мм.

Крім того, кросовер став на 15 мм ширше (1860 мм) і на 20 мм вище (1695 мм) попередника. Силует кузова залишився знайомим, але дверні отвори тепер ширші.

В оформленні інтер’єру дизайнери перейшли на сучасні віяння. Навіть на кермі тепер замість емблеми просто красується назва марки. Прилади тепер повністю віртуальні (10,25 дюйми), управління клімат-контролем повністю перенесено в меню медіасистеми, яка може мати екран діагоналлю 12,9 або 15,6 дюйма.

Передні сидіння встановлені трохи вище ніж раніше. Серед опцій є панорамний дах, проекційний дисплей та аудіосистема Bose (дванадцять динаміків замість базових восьми). Доступні сервіси Google, включаючи навігацію.

Платформа Skyactiv із поперечним розташуванням двигуна колишня, але модернізована. Дебютна версія для Європи має силовий агрегат e-Skyactive G 2.5, який включає дефорсований “атмосферник” на 2,5 л (141 к.с., 238 Нм) зі ступенем стиснення 13:1 і м’якогібридну частину Mazda M Hybrid. У її складі працює 24-вольтовий стартер-генератор, який видає до 7 к.с. і 48 Нм, а також літій-іонна батарея ємністю всього 0,22 кВт*год.

Єдина коробка передач – колишній шестиступінчастий “автомат” Skyactiv-Drive. Запропоновано вибір між переднім та повним приводом. “М’які” гібриди мають вийти на основні європейські ринки наприкінці 2025 року.

Орієнтовна стартова ціна у Німеччині – 35 тисяч євро. На ринках Японії та Америки нова Mazda CX-5 з’явиться у 2026 році.


Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota Yaris дорогою до Європи перетворився на гібридну Mazda 2.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Києві вперше запрацював прокат електроскутерів: ціни та правила

Спортивний електромобіль Volkswagen ID.3 GTX отримав спецверсію родом з 90-х