Компанія Xiaomi та її електромобілі зараз перебувають під серйозним громадським тиском та шквалом критики у китайських соцмережах. Причиною стали резонансні аварії та незадоволення деяких власників.
Проте хвиля критики стала такою великою, що в самій компанії поспішили звинуватити у всьому угруповання хакерів, які використовують 10 тисяч акаунтів, щоб очорнити компанію. За інформацією Xiaomi, хейтери активізувалися у грудні 2024 року, причому не виключено, що за ними стоять прямі конкуренти.
Також нещодавно компанію Xiaomi розкритикували через дорогу і марну опцію для електромобіля SU7 Ultra. Автовиробник пропонує забезпечити топ-версію моделі SU7 капотом з вуглецевого волокна з двома потужними вентиляційними отворами. Опція платна і коштує недешево – майже 20 000 доларів.
Однак перші замовники вже розчаровані: виявилося, що ніздрі майже не пропускають повітря. За словами представників автовиробника, повітрезабірник зробить електромобіль більш схожим на прототип, який минулого року встановив рекорд Нюрбургрингу.
Капот, виготовлений методом гарячого пресування, зменшить масу електромобіля на 1,3 кг. Але на цьому плюси закінчуються: жодних покращень аеродинамічних характеристик замовники не отримають. Xiaomi ж у рекламі карбонового капота робить акцент саме на аеродинамічній функції.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.