Позашляховик GMC Hummer EV оновився і став сильнішим. Топ-версії тепер видають 1176 кінських сил, що на 162 к.с. більше, ніж раніше. Електромобілі 2026 модельного року також отримали покращений автопілот Super Cruise, підтримку двонаправленої зарядки, нові кольори кузова та салону, а також новий режим роботи повнокерованого шасі.
Так, електричний позашляховик GMC Hummer EV отримав новий режим роботи шасі під назвою King Crab. При його активації задні колеса повертаються швидше передніх, тим самим покращуючи маневреність на вузьких трейлах та кам’янистих ділянках. Власників Hummer EV попередніх років випуску чекає сюрприз: режим “Королівського краба” на їхніх машинах з’явиться разом із черговою прошивкою.
Для Hummer EV також запропоновані нові кольори кузова та салону. На позашляховиках перекалібровано амортизатори, додано підтримку двоспрямованої зарядки з можливістю підключення до енергосистеми будинку та оновлено автопілот Super Cruise. Тепер електроніка може вибирати смугу руху, звіряючись з Google Maps, а адаптивний круїз-контроль навчився дотримуватись швидкісного режиму.
Нарешті, в гаму додано лімітовану версію Carbon Fiber Edition на базі топ-виконання 3X. З новою батареєю, софтом та “залізом” такі електромобілі видають 1176 кінських сил і розганяються з місця до 97 км/год за 2,8 секунди. Візуально Hummer EV Carbon Fiber Edition виділяється чорними 22-дюймовими колесами, чорними емблемами, вставками з вуглецевого волокна та кузовом кольору Magnus Gray Matte у поєднанні з янтарним салоном Velocity Ember.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль GMC Hummer EV перетворили на кемпер.