in

Після скарг від власників: Xiaomi не буде обмежувати характеристики своїх електромобілів

Компанія Xiaomi пішла на поступки автовласникам. “Заряджений” Xiaomi SU7 Ultra донедавна пропонувався з обмеженнями: пікова потужність була знижена з 1548 кінських сил до 900 сил у звичайних умовах водіння.

Обмеження знімалися лише після того, як новоспечений автовласник навчиться керувати машиною на спеціально схвалених для цього гоночних треках та проїде кваліфікаційне коло. Проте клієнти висловили невдоволення такими заходами.

Про те, що найпотужніша версія SU7 Ultra з заводу виїжджає з обмеженнями, було відомо ще на старті продажу – доступ до повної потужності та максимальної швидкості розблокувався тільки після того, як новий власник проїде машиною більше 300 кілометрів.

Минулого тижня Xiaomi випустила версію 1.7.0 свого програмного забезпечення, яка вводила ще більш жорсткі обмеження: віддача установки була урізана з 1548 кінських сил до 900 сил у звичайному режимі водіння, а також з’явилася 60-секундна затримка старту з функцією Launch Control.

У Xiaomi Auto пояснювали, що обмеження продиктовані виключно міркуваннями безпеки – для того, щоб керувати 1548-сильним електромобілем, необхідна підготовка, і повний потенціал машини варто розкривати на треку, а не на дорогах загального користування. Клієнти зі свого боку обурилися, адже придбали авто і не отримали доступу до всіх можливостей машини, про які Xiaomi розповідає у рекламній кампанії.

Як повідомляє CarNewsChina, під тиском клієнтів Xiaomi довелося зняти обмеження і пообіцяти, що надалі комунікація з автовласниками буде “прозорішою”.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ринок електромобілів в Україні: у квітні зареєстровано понад 5 тисяч авто

Без спорту: електромобіль BMW i2 стане класичним седаном