Nissan позбудеться другої китайської фабрики. Компанія збирається зупинити виробництво на заводі в Ухані, де випускають кросовери Ariya та X-Trail. Серед ключових причин відмови від виробництва – фінансова криза та жорстка конкуренція з боку місцевих виробників.
Про майбутнє закриття майданчика в Ухані, який Nissan орендує у Dongfeng Motor, повідомили китайські ЗМІ. З моменту відкриття 2022 року завод випускав лише по 10 тисяч автомобілів на рік, хоча його потужність – до 300 тисяч. Скромні обсяги випуску – наслідок слабких продажів у Китаї.
Інформація про швидке закриття заводу з’явилася після того, як Nissan оголосив про очікувані фінансові результати, які розкриє 13 травня. Чистий збиток, за прогнозами, становитиме рекордні 4,91–5,26 мільярда доларів. Спочатку аналітики були оптимістичніші і прогнозували збиток у кілька разів менше – на рівні 560 мільйонів доларів.
Минулого року Nissan довелося закрити ще один завод у Китаї – майданчик у Чанчжоу, збудований спільно з тим самим Dongfeng. Завод працював з 2020 року та випускав по 130 тисяч машин щорічно, що становило близько восьми відсотків від загального обсягу випуску Nissan у Китаї. З конвеєра сходили Nissan Qashqai.
У прагненні зберегти бізнес Nissan користується будь-якою можливістю заощадити: скорочує тисячі співробітників, закриває заводи та оптимізує модельний ряд. Також після провалу операції зі злиття з Honda продовжуються пошуки нового інвестора, і в кандидатах все ще значиться тайванський техногігант Foxconn.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Sony і Honda готують одразу три нових електромобілі.