Електричний седан Nissan N7 був анонсований ще восени, але тільки тепер його представили повністю серійному вигляді і з усіма подробицями. Для компанії Nissan це дуже важливий проект, тому що сам японський автовиробник має до нього мінімальне відношення, але при цьому модель може змінити баланс сил на кількох ринках.
Справа в тому, що седан Nissan N7 фактично розроблений китайським концерном Dongfeng (у рамках СП Dongfeng Nissan) і випускатиметься на його потужностях із китайських комплектуючих.
Седан Nissan N7 має платформу з колісною базою 2915 мм і обтічні форми (коефіцієнт аеродинамічного опору Cx – всього 0,208) та безрамкові двері. Інтер’єр зроблений за китайськими лекалами та з урахуванням місцевих уподобань. Тут мінімум кнопок, великий монітор по центру передньої панелі та підрульовий селектор керування трансмісією.
За відмикання електромеханічних замків дверей відповідають кнопки на підлокітниках. У бортовій електроніці використовується просунутий процесор Qualcomm Snapdragon 8295P з 32 Гб оперативної пам’яті та сховищем даних об’ємом 256 Гб, що має забезпечити швидкодію та стабільність системи.
Також машині обіцяно інноваційні крісла AI Zero Pressure Cloud Carpet з алгоритмом Adaptive Body AI. Крім штучного інтелекту, вони мають систему відстеження позиціонування тіла з 49 датчиками. У поверхневому шарі оббивки використовується унікальний гель, розробка якого зайняла три роки. Весь цей комплекс заходів дозволяє динамічно підлаштовувати форму та ступінь підтримки сидінь під пози сідоків.
Відомо, що літій-залізо-фосфатні тягові батареї постачає компанія Sunwoda. Базовий седан має електромотор потужністю 218 к.с. та акумулятор ємністю 58 кВт*год. Показники другої версії – 272 к.с. та 73 кВт*год, причому для неї вже заявлено і паспортний запас ходу: 635 км за циклом CLTC. На китайському ринку Nissan N7 має з’явитися у травні. Ціни будуть оголошені ближче до офіційного старту продажів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Nissan анонсував одразу сім новинок.