in

Електричний кросовер Xiaomi YU7 розкрив свій інтер’єр

Китайський IT-гігант готує до прем’єри другу модель після седана Xiaomi SU7 – кросовер YU7, який отримає силові установки з одним та двома електромоторами та запас ходу понад 700 кілометрів.

Старт продажів YU7 запланований на червень нинішнього року, а поки що шпигуни продовжують частинами розкривати його вигляд. На цей раз у розпорядженні Car News China опинилися знімки частково прикритого салону.

Традиційної панелі приладів у Xiaomi YU7 не буде: її функції візьме на себе тонкий дисплей, розтягнутий на всю ширину лобового скла. Центральне місце на передній панелі займе тачскрин медіасистеми в товстій рамці, який можна буде переміщати ближче до водія або пасажира. Як зазначає Car News China, він трохи менший, ніж у SU7. Ймовірно, діагоналлю довелося пожертвувати, щоб краще видно тонкий PHUD-екран.

Праворуч можна побачити червону кнопку Boost Mode для активації короткострокового буст-режиму, ліворуч – ще одну для включення систем допомоги водієві (ADAS). Сидіння водія оснастять підставкою для ніг із електроприводом.

Також у кросовера будуть відсіки для бездротової зарядки та LiDAR на даху, що вказує на наявність системи автономного водіння. У SU7 за його роботу відповідають дві платформи NVIDIA, лідар, більше десяти камер і три радари. Алгоритми Xiaomi можуть розпізнавати нестандартні об’єкти та змінювати траєкторію, орієнтуючись на нові дані.

YU7, як очікується, вийде на ринок з одно- та двомоторними силовими установками. Повнопривідний варіант розвине близько 500 кінських сил і зможе проїхати без підзарядки понад 700 кілометрів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Одразу з трьох причин: на Tesla подали черговий колективний позов

Таємничий меценат придбав для поліції 10 електромобілів Tesla Cybertruck: де служитимуть