in

Результати вражають: вчені дослідили, скільки можуть прослужити сучасні електромобілі

Нове масштабне дослідження британських дослідників показує, що електромобілі можуть прослужити стільки ж, якщо не довше, ніж автомобілі з ДВЗ. Крім того, здається, що електромобілі пропонують швидше покращення надійності в порівнянні з автомобілями на бензині.

Вчені з Університету Бірмінгема та Лондонської школи економіки (LSE) у ході дослідження проаналізували понад 300 мільйонів записів, включаючи дані про 30 мільйонів автомобілів.

Результати, опубліковані в журналі Nature Energy, є цікавим свідченням того, наскільки далеко просунулися технології електромобілів. Незважаючи на це, дослідники попереджають, що необхідні подальші дослідження, щоб повністю зрозуміти довгостроковий потенціал цих транспортних засобів.

Дослідження використовувало анонімні дані ТО з Британії для основного набору даних. Це дозволило дослідникам переглянути записи з 2005 по 2022 рік. Ці записи достатньо докладні, щоб вони могли зробити висновок, коли закінчився термін служби автомобіля та який тип трансмісії використовувався в кожному з них.

Одним із важливих висновків дослідження є те, як швидко електромобілі покращилися з точки зору надійності. З кожним роком виробництва ймовірність виходу з ладу електромобілів знижувалася на 12%, що значно вище, ніж покращення на 6,7% для автомобілів з ДВЗ.

Щоб кількісно оцінити прогрес, дослідники навели кілька жорстких цифр. Сучасний електромобіль сьогодні може похвалитися середнім терміном служби у 18,4 роки і може подолати понад 200 000 км, перш ніж остаточно вийти з ладу. Цей пробіг не тільки відповідає, але й перевищує середній показник для автомобілів з бензиновими двигунами.

Для порівняння, бензинові автомобілі зазвичай мають трохи довший термін служби, у середньому 18,7 роки, але вони проїжджають у середньому близько 187 000 км. Дизельні автомобілі, навпаки, мають менший термін служби – 16,3 року, але компенсують це значно більшим пробігом, який часто досягає приблизно 410 000 км до виходу з експлуатації. При цьому вчені підкреслюють, що важливо досліджувати, як електромобілі будуть працювати через 20 або 30 років. Крім того, витрати на заміну батареї все ще експоненціально вищі, ніж аналогічні заміни компонентів в автомобілях із ДВЗ.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, вантажівки Volvo отримали два нові електронні асистенти для захисту пішоходів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі за 5 років подешевшали на чверть: результати дослідження

Подолала понад 500 км: електрична вантажівка Volvo FM допомагає гасити лісові пожежі