У Китаї відбулася прем’єра другого покоління моделі BYD Han L. Новинка не має нічого спільного зі “звичайним” BYD Han, тому однойменні бізнес-седани продаватимуться разом. Головний сюрприз – це “суперкарівська” технічна складова.
Зовні Han L найпростіше упізнати по чорних смугах від переднього крила до ручки, номеру на кришці багажника і відсутності смуги діодів під капотом. У топ-версії електромобіль розганяється з місця до 100 км/год за 2,7 секунди.
Принципова конструкція типова для масових BYD: новинка може мати один задній (680 к.с.) або два (1102 к.с.) електродвигуна, у гібрида DM-i доданий бензиновий турбомотор на 1,5 літра (156 к.с.) у ролі генератора. Бензин-електрична версія може бути передньо-, або повнопривідною. Запас ходу гібридів без активації ДВЗ становить 170 чи 145 кілометрів; у “чистих” електромобілів автономність не вказана.
Оскільки BYD Han L є легковим флагманом марки, оснащення відповідне. Є електрорегулювання, підігрів, вентиляція і масаж передніх крісел, величезний панорамний дах, двошарове скло, у задніх пасажирів сенсорний пульт управління кліматом і планшет у підлокітнику, у списку опцій аудіосистема Dynaudio, автопілот з лідаром.
Всі подробиці про BYD Han L стануть відомі пізніше, в секреті залишаються подробиці про тягову батарею, комплектацію та ціни. Орієнтиром може бути позначка у 32 тисячі доларів: саме стільки коштує топовий “звичайний” BYD Han, а новий бізнес-седан навряд чи виявиться дешевшим.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.