in

З карбоновим кузовом: Karma показала лімітований гібридний седан Invictus

Гібридний седан Karma Revero перетворили на «вуглепластиковий» Invictus. Лімітована модель ділить силову установку із звичайним гібридом, а відрізняється кузовом із композиту і новими компонентами підвіски. Тираж Karma Invictus – лише 30 екземплярів.

Фірма Karma Automotive представила ще один різновид гібридного седана Revero. Чотирьохдверний Invictus відкриє ексклюзивну лінійку Karma Collection і за практично повної зовнішньої схожості зі звичайним Revero третього покоління запропонує новий рівень емоцій. Вся справа в кузовних панелях з вуглепластику (дах, капот, кришка багажника), покращеній аеродинаміці та невеликих допрацюваннях шасі.

Так, Invictus оснащений гоночними амортизаторами Ohlins із пружинами від американської Swift Springs. За паспортом Invictus розганяється з місця до 100 км/год за 4 секунди. При цьому силова установка у них спільна, і складається з турботрійки на 1,5 літра і двох електромоторів, що живляться від батареї ємністю 28 кВт*год. Сумарна віддача силової установки – 544 кінські сили і 746 Нм. Загальний запас ходу – до 579 кілометрів.

Салон Invictus прикрашений накладками на пороги з анодованого алюмінію та шкіряною оббивкою дверей та сидінь із традиційним для американського ар-деко візерунком. Геометричні лінії мають нагадувати один із символів Нью-Йорка — хмарочос Крайслер-білдінг. Це свого роду відсилання до американської школи дизайну та духу винахідливості, якими Karma надихається і сьогодні. У планах у компанії випустити лише 30 екземплярів седана Invictus. Ціни поки що не оголошені.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Karma показала ефектний електричний гіперкар Kaveya.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для експортних ринків: бюджетний електромобіль GAC Aion AY2 показали на офіційних фото

Найдешевший комерційний: доступний електромобіль Dacia Spring Cargo вийшов на ринки Європи