in

У BYD пояснили, як будуть боротися з тарифами ЄС на електромобілі з Китаю

Компанія BYD планує перенести виробництво електромобілів до Європи та купувати у місцевих постачальників більшість комплектуючих, щоб протистояти імпортним тарифам ЄС на електромобілі.

Компанія BYD оголосила про плани виробляти більшість електромобілів, які вона продає в Європі, на місцевих ринках, водночас критикуючи ЄС за його імпортні мита. Розчарований регуляторним ландшафтом ЄС, китайський автовиробник нарощує місцеве виробництво, щоб уникнути деяких фінансових ударів. У той же час у BYD чітко дають зрозуміти, що не будуть просто поглинати додаткові витрати, не відбиваючись.

Китайський бренд отримав додаткові 17% мита на додаток до існуючої 10% ставки для автомобілів, вироблених у Китаї та експортованих до Європи. Однак, виступаючи на Паризькому автосалоні, виконавчий віце-президент BYD Стелла Лі зазначила, що бренд вироблятиме багато компонентів у Європі, та збиратиме акумуляторні блоки на заводах в Угорщині та Туреччині.

Під час інтерв’ю Reuters Лі додала, що більшість електромобілів, які BYD продаватиме в Європі, збираються виробляти в Угорщині. За словами Лі, BYD все ще вирішує, чи перекладати вартість тарифів на споживачів, чи взяти на себе удар. Вона додала, що через тарифи електромобілі бренду в Європі коштуватимуть не менше ніж 30 000 євро.

“Ми дуже розходимося з розрахунками. Політики повинні триматися подалі від тарифів, які збільшують витрати на виробництво автомобілів і заплутують автомобільну промисловість”, – додала вона.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Не через страх електромобілів: у BMW пояснили, чому закликають ЄС скасувати заборону на ДВЗ

Одразу кілька потужних гібридів: новий BMW 2-Series Gran Coupe показали офіційно