in

Не через страх електромобілів: у BMW пояснили, чому закликають ЄС скасувати заборону на ДВЗ

У BMW вважають, що перехід на електромобілі загрожує залежністю від Китаю. Європі доведеться все більше і більше покладатися на китайські постачання літій-іонних акумуляторів, якщо вона відмовиться від машин з ДВЗ.

За словами генерального директора BMW Олівера Ципсе, йдеться про повноцінний перехід на електромобілі, який ЄС планує здійснити до середини наступного десятиліття. Ципсе, як і низка інших впливових фігур з автопрому та політики, вважає, що Європа до цього не готова.

Крім залежності від китайців, є інша проблема, якій загрожує заборона в нинішньому вигляді, додав Ципсе. Це масштабне скорочення автопрому ЄС. Попит на «електрички» в Європі виявився нижчим, ніж очікувалося, а державні субсидії недостатньо ефективні.

Охолодження ринку призвело до того, що багато виробників почали знижувати планові показники з випуску електромобілів. Серед них Volkswagen, який зіткнувся з низьким попитом на ID.4 і ID.7 і був змушений переглянути «зелену» стратегію.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW показала новий електричний байк у ретростилі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Гібридний люкс: у Парижі показали серійний преміальний седан Hongqi L1

У BYD пояснили, як будуть боротися з тарифами ЄС на електромобілі з Китаю