Курт Келті з GM вважає, що США можуть розвиватися у тому ж напрямі, як це робила Азія за останні 20 років. Керівник відділу акумуляторів GM вважає, що США можуть стати світовим лідером у виробництві акумуляторів для електромобілів завдяки сильній місцевій клієнтській базі та державній політиці, яка заохочує місцевий розвиток і виробництво акумуляторних елементів.
Китай міцно закріпився як лідер у виробництві акумуляторів для електромобілів, частково завдяки щедрим державним субсидіям, які підтримували розвиток галузі протягом останніх 15 років. Китайські виробники також лідирують у виробництві літій-залізо-фосфатних батарей і контролюють багато основних матеріалів, необхідних для їх виготовлення.
Насправді тут зосереджено більшість світових переробних потужностей з матеріалів, зокрема кобальту, сульфату нікелю, графіту та гідроксиду літію.
Проте, виступаючи на The Battery Show у Детройті, віце-президент GM з акумуляторів Курт Келті висловив оптимізм щодо того, що США можуть захопити світове лідерство в виробництві акумуляторів для електромобілів.
“Це проста і прагматична реальність, що розробка будь-якої нової технології виграє від наближення до клієнтів. Тепер у нас є клієнти тут, у Штатах, і ми маємо державну політику, яка підтримує виробничі процеси тут”, – сказав він.
За його словами, США мають потенціал для розвитку розробки та виробництва акумуляторів для електромобілів у найближчі роки подібно до того, що відбувалося в Азії за останні два десятиліття. Так, GM у найближчі роки додасть літій-залізо-фосфатні батареї до свого північноамериканського портфоліо.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: