in ,

540 км на одному заряді: Bosch випробовує фургони на паливних елементах

Компанія Bosch почала тестову експлуатацію двох розвізних фургонів на паливних елементах. Розробило та переобладнало автомобілі Bosch Engineering GmbH спільно з партнером проєкту компанією ABT eLine GmbH.

Презентація паливних фургонів відбулася на виставці IAA Transportation у Ганновері. Відвідувачам запропонували випробувати автомобілі на трасі.

Основною для тестових вантажівок стали серійні електричні фургони. Їх оснастили комплектом паливних елементів, який включає блок, інжектор газоподібного водню і рециркуляційний нагнітач, електронний блок управління, електричний повітряний компресор та датчики. Батареї, включаючи периферійні пристрої, замінили паливним елементом, п’ятьма резервуарами для зберігання понад 10 кг водню та меншою літій-іонною батареєю. Інженерам Bosch довелося попрацювати, щоб розмістити паливні компоненти в обмеженому просторі.

Фахівці ABT eLine адаптували систему охолодження, систему керування автомобілем та електричну систему. Bosch спроєктувала систему паливних елементів, інтегрувала її в автомобіль разом із системою зберігання водню та розробила відповідну систему керування. Після необхідних технічних випробувань автомобілі отримали офіційний дозвіл на користування на дорогах.

За даними розробників, завантажені фургони можуть проїхати до 540 км. Повне заправлення воднем займає 6 хвилин. У компанії вважають, що система може стати чудовим доповненням до акумуляторно-електричного приводу. Укомплектовані нею фургони могли б протягом дня долати великі відстані та повертатися до гаража лише ввечері.

Перші компоненти Bosch для паливних елементів вже запущені у серійне виробництво, але робота далека від завершення. Для подальшого розвитку системи компанії потрібна додаткова інформація про реальну експлуатацію. Саме її й забезпечать тестові авто. Завдяки підключенню до хмари два тестовіі автомобілі передають дані про поїздки у режимі реального часу на комп’ютери розробників, доповнюючи значення, отримані на випробувальних стендах. Маючи ці знання, Bosch може запропонувати клієнтам компоненти системи, а також всебічну підтримку під час її проєктування.

«Паливний елемент забезпечує великі відстані та короткий час дозаправки, що робить дальні поїздки економічнішими. З двома фургонами на паливних елементах ми розширюємо наше розуміння системи та показуємо, що паливні елементи також можуть бути відповідним рішенням для легких комерційних автомобілів», – сказав член ради директорів Bosch та голова бізнес-сектору Mobility Solutions Маркус Хейн.

Ще одним своїм завданням у Bosch бачать створення розвиненої резервуарної інфраструктури та виробництво зеленого водню у великій кількості. Її рішення усуне усі перешкоди на шляху водневих технологій.

Як раніше повідомляв Autogeek, BMW та Bosch нададуть незалежним СТО доступ до даних автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Віртуальні перегони: у що можна пограти в інтернеті

Резервне постачання енергією будинку можливе через застосування авто бренду Nissan Leaf