Камуфляжна плівка з особливим малюнком дозволяє побачити тільки обриси кузова автомобіля.
Нові моделі автомобілів завжди викликають особлививу зацікавленність. Це робить їх об’єктами «полювання» фотошпигунів, завдяки яким знімки новинок з’являються задовго до прем’єри.
Для боротьби з витоками виробники використовують різні методи, від маскувальної плівки до накладок та фальшивих елементів кузова. Своїми секретами маскування прототипів з виданням Motor1 поділилася команда розробників Nissan.
Щоб приховати дизайн нової моделі до офіційної презентації, Nissan зберігає прототипи в закритих гаражах, перевозить автомобілі у закритих трейлерах, а під час транспортування у науково-дослідних центрах на кузов встановлюють спеціальні автомобільні чохли, які не заважають керувати автомобілем.
Також компнія використовує камуфляжну плівку з особливим малюнком, який служить одразу декільком цілям. Складний візерунок робить знімок у фокусі більш складним завданням для фотографів.
Крім того, він приховує скульптуру й кути автомобіля, дозволяючи розрізняти тільки загальні елементи стилю. За даними компанії, менш ніж за рік було витрачено близько 3200 км цього матеріалу.
Спеціальною плівкою обклеюють і оптику, а форму кузова допомагають спотворити накладки під камуфляжною плівкою. Також процес ідентифікації прототипу ускладнює відсутність шильдиків на кузові, зокрема, на колесах. Елементи інтер’єру, наприклад, панель приладів закривають від сторонніх очей маскувальною тканиною.
Як раніше повідомляв Autogeek, нові бензинові автомобілі Nissan зникнуть з ринку Європи до 2030 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: