in ,

2 млн електромобілів на рік та $50 млрд інвестицій: що передбачає оновлена стратегія розвитку Ford

До 2026 року інвестиції концерну в батарейні моделі перевищать 50 мільярдів доларів, а обсяги виробництва – 2 мільйони одиниць на рік.

Днями Ford провів онлайн-конференцію для інвесторів та журналістів, в рамках якої було озвучено оновлену стратегію розвитку марки – Ford+ та анонсовано подальше розширення електричної лінійки. До 2023 року компанія має намір довести виробництво електромобілів до 600 000 одиниць на рік:

  • 270 000 одиниць Mustang Mach-E для Північної Америки, Європи та Китаю;
  • 150 000 одиниць F-150 Lightning для Північної Америки;
  • 150 000 електромобілів Transit для Північної Америки та Європи;
  • 30 000 одиниць нового нового позашляховика для європейського ринку.

Зі слів представників Ford, контракти на постачання необхідних для цього акумуляторних блоків – 60 ГВт•год на рік – вже підписано. Крім того, концерн планує перейти на літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї. З 2023 року ними комплектуватимуть Mustang Mach-E для північноамериканського ринку, а з початку 2024 року – F-150 Lightning.

Ford вже закупив 70% акумуляторів, необхідних для розширення виробництва електромобілів до більш ніж 2 млн. на рік до кінця 2026 року. У тому ж році 40 ГВт•год літій-залізо-фосфатних батарей вироблятимуть у Північній Америці. Перехід на LFP батареї дозволить збільшити запас ходу «батарейних» моделей та на 10-15% скоротити використання рідкісних металів, таких як нікель.

Також у компанії оголосили про укладення нової угоди про стратегічну співпрацю з китайським виробником акумуляторів для електромобілів CATL та прямі постачання сировини для виробництва батарей. Минулого тижня Ford та SK On створили спільне підприємство BlueOval SK, частиною якого стануть раніше анонсовані три заводи з виробництва акумуляторів у Кентуккі та Теннессі. Також автовиробник підписав додатковий меморандум про взаєморозуміння із SK On та Koç Holdings про створення спільного батарейного виробництва у Туреччині. Це дозволить забезпечити батареями усі електромобілі марки.

21 липня 2022 року Ford оголосив про співпрацю з великими гірничодобувними компаніями та закупівлі більшої частини нікелю, необхідного до 2026 року й далі. Також укладено декілька ключових контрактів на літій та інші рідкісні метали.

У компанії вважають, що ці та низка інших заходів дозволять до 2026 року досягти сукупного річного темпу зростання виробництва електромобілів більш ніж на 90%. Для порівняння, прогнозоване зростання світової індустрії електромобілів у два рази менше. Інвестиції компанії у цей напрямок перевищать 50 мільярдів доларів.

Очікується, що до 2030 року більше половини світового виробництва Ford припадатиме на електромобіл, а вуглецевої нейтральності розраховують досягти не пізніше 2050 року.

Як раніше повыдомляв Autogeek, генеральний директор Ford спрогнозував, скільки коштуватимуть електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Не потрібно виходити з електромобіля: Ford тестує безконтактних зарядних роботів

Витвір мистецтва: незвичайну електровантажівку Tesla Semi помітили на дорозі в США