in

Євросоюз хоче зупинити вторгнення китайських електромобілів на ринок: названі можливі методи

Деякі регулятори ЄС та керівники європейський автомобільних компаній впевнені, що китайські електромобілі, які заполонили світові ринки, мають штучно занижені ціни через державні субсидії.

У Євросоюзі розглядають можливість введення спеціальних імпортних тарифів, щоб зупинити навалу електромобілів з Китаю. Європейська комісія поділяє думку деяких західних автомобільних менеджерів про те, що китайська автомобільна промисловість отримує вигоду від державних субсидій, які дають їй несправедливу перевагу, дозволяючи китайським брендам утримувати неймовірно низькі ціни.

Цього тижня Єврокомісія оголосила, що починає розслідування, щоб з’ясувати, чи слід застосовувати імпортні мита, і має 13 місяців, щоб винести свій вердикт.

“Світові ринки зараз переповнені дешевшими електромобілями. І їхня ціна штучно підтримується на низькому рівні завдяки величезним державним субсидіям”, – сказала президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн колегам-законодавцям ЄС.

Високопоставлені особи автомобільної промисловості, такі як генеральний директор Stellantis Карлос Таварес, уже висловили занепокоєння щодо здатності західних автовиробників конкурувати з китайськими брендами.

Загроза більша в Європі, ніж у США, де китайські автомобілі вже стикаються з високими імпортними митами, хоча такі бренди, як Volvo, що належить Geely, можуть компенсувати це кредитами, отриманими від транспортних засобів, які вони експортують із заводів у США. Європа також пам’ятає про те, як її власну промисловість з виробництва сонячних панелей десять років тому знищили дешеві панелі, що надходили з Китаю.

Західні виробники автомобілів покладаються на китайський ринок для отримання великої частини своїх доходів, і якщо Китай відповість власними тарифами, ці доходи можуть сильно постраждати. І це не єдина небезпека, з якою стикаються західні бренди. За іронією долі, мита ЄС потенційно можуть завдати шкоди і самим компаніям, оскільки автовиробники, включаючи Tesla, Renault і BMW, також мають виробничі майданчики в Китаї та експортують автомобілі до Європи.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW, Ford і Honda створять компанію, що допоможе електромобілям ділитись електроенергією.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Понад 1000 сил та рекорд Нюрбургрингу: Porsche показала найшвидший електромобіль Taycan

Електромобіль для блекаутів: Ford представив спеціальний електричний пікап F-150 Lightning