У столиці сьогодні, 29 жовтня, відбулась виставка класичних автомобілів та мотоциклів у Наводницькому парку біля пам’ятнику засновникам Києва. Відкритий для глядачів захід зібрав майже сотню одиниць різноманітної техніки віком від 20 до 80 років. Захід став завершенням ретросезону, який традиційно в Україні ретровики “закривають” у День автомобіліста. Редакція AUTOGEEK відібрала п’ятірку найцікавіших екземплярів.
Willys MB
Willys MB – це армійський позашляховик, що випускався з 1941 по 1945 роки. Перед нами родоначальник марки Jeep та всесвітньо відомого терміну “джип”, яким сьогодні досить часто називають позашляховики. Цікаво, що вимоги до армійського компактного автомобіля сформувала комісія під головуванням особисто президента США Рузвельта.
Усього за роки Другої Світової війни було випущено понад 650 тисяч “Вілісів” та ліцензійних копій під маркою Ford GPW. Зазначимо, що частина машин по програмі ленд-лізу з літа 1942 роки поставлялась у СРСР. Разом до кінця війни в СРСР було поставлено близько 52 тисячі машин. Представлений екземпляр цікавий тим, що він оснащений оригінальним армійським причепом виробництва фірми Bantam.
Volkswagen Käfer
Один з наймасовіших автомобілів у світі, що випускався з 1938 по 2003 роки, та розійшовся по світу тиражем у 21 529 464 автомобілі, часто можна зустріти і на українських ретровиставках, переважно пізніх років випуску. А от представлений на виставці екземпляр доволі ранній – випуску початку 60-х років. Він відрізняється від машин 80-90-х років менш потужним двигуном, одноконтурною гальмівною системою тощо.
Opel Super 6
Opel Super 6 – це типовий представник німецького авто бізнес-класу 1930-х років. Машину представили на Берлінському автосалоні в 1937 році. За ціною Opel Super 6 був майже вдвічі дешевшим за флагмана Opel Admiral: 4-дверний седан коштував 3350 рейхсмарок, а 4-місний кабріолет – вже на 1000 дорожче. До появи наступної моделі Kapitan у 1939 році було вироблено 46 453 штук Super 6.
На виставці представлено доволі рідкісну модифікацію з кузовом кабріолет. Під капотом встановлено рядний 6-циліндровий двигун об’ємом 2,5 л та потужністю 60 к.с. Представлений на виставці екземпляр з кінця 40-х років прожив у Києві.
Nissan Cedric
Класичні японські авто нечасто заїжджають на київські виставки класичних авто. Тому седан бізнес-класу Nissan Cedric викликав великий інтерес у глядачів. П’яте покоління авто випускалось з 1979 до 1983 року. Цікаво, що дизайн авто розроблявся у співпраці з ательє Pininfarina. Це було перше покоління “Цедріка” з дисковими гальмами на всіх чотирьох колесах, хоча барабани, як і раніше, встановлювалися на найдешевших варіантах.
Зазначимо, що це був останній Cedric, що продавався на більшості європейських ринках. Але на виставці демонструвався саме версія для японського ринку, про що говорить кермо, розташоване з правого боку.
Volkswagen Transporter Syncro
Transporter третього покоління Volkswagen – це справжній бестселер та “роботяга”, який ще й досі можна зустріти в українській провінції. Але модифікація з фірмовою системою повного приводу Syncro – це вже інший випадок. Їх було випущено набагато менше, та зовсім мала кількість потрапила у 90-і до України. До того ж через велику вартість ремонту та елементів трансмісії багато власників позбавлялись повного приводу та переробляли авто у звичайний “монопривід”. Тому зустріти оригінальний 40-річний Syncro – це справжня вдача.
Двигун в Transporter Т3 як і в більш ранніх моделях знаходився позаду, хоча в той час це вже вважалося застарілим. Тим не менш модель користувалася величезним успіхом в Німеччині, Нідерландах та Австрії.
Повнопривідні версії з’явились у модельній гамі бренду в 1985 році. Цікаво, що Т3 став останнім автомобілем Volkswagen в Європі, який мав заднє розташування двигуна.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ретро-купе Porshe 911 Carrera перевели на електротягу.