in

У Китаї створили вічний акумулятор: залишкова ємність блоку після 1400 циклів склала 70%

Команда дослідників з Китайської академії наук створила твердотільний літій-сірчаний акумулятор, який зберігає 70% залишкової ємності після 1400 циклів перезаряджання.

Результати дослідження опубліковані в американському науковому журналі ACS Applied Materials & Interfaces. На даний момент роботи над проєктом продовжуються, але, як стверджується, технологія близька до комерційної реальності.

Основна відмінність літій-сірчаної батареї від звичайної літій-іонної – катод із сірки. За попередніми розрахунками, це дозволить знизити витрати та подвоїти ємність порівняно з літій-іонними аналогами.

Але є у літій-сірчаної батареї свій мінус – короткий термін служби. Понад 1000 циклів витримує мінімальну кількість як рідинних, так і твердотільних боків.

Китайські дослідники вирішили цю проблему, застосувавши у своїй батареї пористі вуглецеві нанотрубки, змішані із сіркою. Отримана матриця покращила рух електронів та іонів через сірку, яка зазвичай являється поганим провідником електрики. Очікується, що це відкриття використають для розробки більш продуктивних літій-сірчаних твердотільних батарей.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Volkswagen Group комплектуватимуть батареями конкурентів.

За матеріалами: Nikkei Asia

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Більша потужність та запас ходу: Skoda оновила свій найшвидший електромобіль Enyaq vRS

В Україні підрахували загальну кількість електромобілів: автопарк зріс майже до 71 000 одиниць