in

Tesla розробляє батарею, здатну працювати 100 років, але за певних умов

Tesla розробляє батарею, здатну працювати 100 років, але за певних умов

Новий акумуляторний елемент на основі нікелю знаходиться на стадії розробки.

Перша інформація про новий тип акумуляторних блоків з’явилася в науковому журналі Journal of the Electrochemical Society. Статтю опублікувала група дослідників з канадського підрозділу Tesla (Tesla Advanced Battery Research, створений у 2016 році) спільно з фахівцями лабораторії акумуляторів Джефа Дана з Університету Далхаузі у Галіфаксі (Канада).

Як стверджується, така батарея відрізняється від літій-залізо-фосфатної (LFP) більш високою швидкістю заряджання та щільністю зберігання енергії. Але найголовніше – вона здатна працювати 100 років.

Джефф Дан – один із піонерів у галузі літій-іонних акумуляторних елементів. Він працював над їх створенням практично з моменту винаходу та сприяв їх комерціалізації. Наразі Дан працює над збільшенням щільності зберігання та довговічності акумуляторних блоків при одночасному зниженні вартості. Досвід та знання вченого та його команди вже оцінили у Tesla. На їхньому рахунку чимало патентів та документів на акумуляторні блоки для електромобілів марки.

Нещодавно компанія Ілона Маска продовжила договір із групою до 2026 року та ввела до її складу ще двох нових фахівців.

Один із них – Майкл Мецгер. Разом із Даном та кількома докторами наук він являється автором нової дослідницької роботи для журналу Journal of the Electrochemical Society. Вона називається «Li[Ni 0,5 Mn 0,3 Co 0,2]O 2  як чудова альтернатива LiFePO 4 для довговічних низьковольтних літій-іонних елементів».

У статті описано хімічний склад батареї на основі нікелю (NMC). За даними дослідників, за дотримання температури 25°C такі акумуляторні блоки можуть служити до 100 років. Також нові комірки продемонстрували вражаюче збереження ємності протягом великої кількості циклів, а завдяки вищій щільності зберігання енергії вони зможуть забезпечити значно більший запас ходу.

Як зазначається у статті, досягти таких результатів вдалося за рахунок використання електроліту із солями літію LiFSI. Також ефективно можуть застосовуватися й інші хімічні речовини на основі нікелю, у тому числі без кобальту або з низьким його вмістом.

Терміни впровадження нової батареї у серійні електромобілі поки що не називаються. Ймовірно, до цього ще далеко.

Як раніше повідомляв Autogeek, повний автопілот на електромобілях Tesla вже зʼявиться вже у 2023 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Tesla розробляє батарею, здатну працювати 100 років, але за певних умов
Від полюса до полюса: електрокросовер Nissan Ariya підготували для екстремальної мандрівки

Від полюса до полюса: електрокросовер Nissan Ariya підготували для екстремальної мандрівки

Електромобіль Volvo C40 Recharge розбили на пʼять "зірок" (відео)

Електромобіль Volvo C40 Recharge розбили на пʼять “зірок” (відео)