in ,

Новий електричний кросовер Audi Q6 e-tron представлено офіційно: перші подробиці про електромобіль

Офіційно презентовано електричний кросовер Audi Q6 e-tron — це перша серійна модель електромобіля на платформі Premium (PPE), яка знаменує наступний крок у перетворенні компанії на постачальника преміальних електромобілів.

З лінійкою Q6 e-tron електромобілі вперше вийдуть із заводу в Інгольштадті. Audi Q6 e-tron quattro і SQ6 e-tron будуть доступні для замовлення з березня 2024 року за ціною 74 700 і 93 800 євро і будуть доставлені клієнтам у третьому кварталі 2024 року.

Спеціальна електрична платформа PPE, розроблена спільно з Porsche, і електронна архітектура E3 1.2 є важливими віхами в розширенні глобального асортименту моделей Audi з електроприводом. Вони знаменують собою початок комплексного зміцнення та омолодження модельного портфоліо.

Q6 e-tron підтверджує обіцянку Audi пропонувати електромобілі у всіх основних сегментах до 2027 року.

Q6 e-tron встановлює стандарти щодо електричної продуктивності, запасу ходу та заряджання. Він втілює типовий стиль позашляховиків Audi з досконалою мовою дизайну e-tron і високим рівнем зручності щоденного використання. Завдяки новій електронній архітектурі E3 1.2 серія моделей Q6 e-tron представляє технологічну вершину портфоліо Audi.

Вражаючий діапазон і продуктивність зарядки

Потужні, компактні та високоефективні електродвигуни, а також нещодавно розроблена літій-іонна батарея, що складається з дванадцяти модулів і 180 призматичних елементів із загальною ємністю 100 кВт/год (94,9 нетто), забезпечують запас ходу до 625 км (388 mi).

Новий Audi Q6 e-tron забезпечує спортивні характеристики, якими славиться Audi, завдяки системній потужності 285 кВт (споживання електроенергії у змішаному циклі: 19,4-17,0 кВт-год./100 км за стандартом WLTP) і SQ6 e-tron із потужністю системи до 380 кВт, коли ввімкнено додаткову функцію (18,4-17,5 кВт-год/100 км за стандартом WLTP) таким чином, встановлюють стандарти щодо продуктивності, запасу ходу, заряджання, динаміки руху та дизайну.

Під час запуску на ринок будуть доступні два варіанти моделей із повним приводом, а потім – залежно від ринку – особливо ефективні моделі із заднім приводом, для забезпечення більшого запасу ходу, які також ознаменують вихід у серію Q6 e-tron.

Q6 e-tron quattro розганяється від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) за 5,9 секунди. У моделі SQ 6 e-tron це займає всього 4,3 секунди. Максимальна швидкість автомобілів становить 210 (130 миль/год) і 230 км/год (142 милі/год) відповідно. Дві моделі із заднім приводом з’являться пізніше – залежно від ринку. У той час як одна модель буде розроблена для ефективності та запасу ходу, інша стане початком серії Q6 e-tron.

Завдяки технології 800 вольт і максимальній зарядній потужності 270 кВт в стандартній комплектації Audi Q6 e-tron дозволяє заряджатися за дуже короткий час. До 255 км (158 миль) можна зарядити лише за 10 хвилин на відповідній зарядній станції (High Power Charging, HPC). Рівень заряду (SoC) збільшується з 10 до 80 відсотків приблизно за 21 хвилину.

Інтелектуальне, високоефективне та прогнозоване керування температурою є ключовим компонентом цієї вражаючої продуктивності зарядки. Оснащений функцією Plug & Charge, автомобіль авторизується на сумісних зарядних станціях, коли зарядний кабель під’єднано, і починає процес заряджання.

Батарея на 800 вольт автоматично розділяється на дві батареї з однаковою напругою, які потім можна заряджати паралельно потужністю до 135 кВт. Залежно від рівня заряду обидві половини батареї спочатку вирівнюються, а потім заряджаються одночасно. На стандартних домашніх зарядних пристроях можлива зарядка змінним струмом до 11 кВт.

Важливим компонентом у підвищенні ефективності Audi Q6 e-tron є передова система рекуперації. Близько 95 відсотків усіх повсякденних процесів гальмування може впоратися з цією системою. Audi Q6 e-tron здатен рекуперувати енергії до 220 кВт.

Типовий дизайн позашляховика Audi: зовнішній вигляд

Audi Q6 e-tron позиціонується в сегменті середньорозмірного кросовера преміум-класу, і завдяки довжині 4771 міліметрів (15,6 футів), ширині 1993 міліметрів (6,5 футів) і висоті 1648 міліметрів (5,4 футів) позашляховик пропонує максимальний простір, комфорт і придатність для щоденного використання. Колісна база 2899 міліметрів (9,5 футів) забезпечує достатньо місця для ніг у другому ряду сидінь. З такими розмірами Audi Q6 e-tron пропонує достатньо місця для п’яти пасажирів і багажу, а також має високу утилітарність. Таким чином Audi відповідає вимогам, які клієнти висувають до SUV.

Audi Q6 e-tron має ідеальні пропорції завдяки Premium Platform Electric. Співвідношення між довгою колісною базою та дуже короткими звисами формує основу для знайомого потужного, динамічного пакету, який можна побачити в екстер’єрі моделей Audi Q.

Перша у світі технологія освітлення

З Q6 e-tron Audi відкриває не лише нову главу в електромобільності, а й у важливій частині ДНК Audi: технології освітлення. Завдяки першому в світі активному цифровому світловому підпису електричний позашляховик відкриває нову еру, що характеризується дизайном і естетикою, унікальними для Audi.

Програмний модуль в одному з п’яти бортових комп’ютерів Audi Q6 e-tron робить можливим таку форму світлового підпису. У випадку цифрових OLED-ліхтарів другого покоління, шість OLED-панелей із 360 сегментами генерують нове зображення кожні десять мілісекунд за допомогою спеціально розробленого алгоритму. Завдяки ідеальному симбіозу між дизайном освітлення та новою технологією, світло в новому Audi Q6 e-tron виглядає живішим та інтелектуальнішим, ніж будь-коли раніше. Активний цифровий світловий підпис також вказує шлях у майбутнє світлотехніки Audi.

Спереду активний цифровий світловий підпис створюється шляхом взаємодії алгоритму з дванадцятьма сегментами, які затемнюються вгору та вниз. На задній панелі для цієї мети використовуються всі цифрові сегменти OLED. Окремі світлові сегменти взаємодіють таким чином, що загальна інтенсивність світла світлового підпису не змінюється.

Ця технологія, яка дебютує в Audi Q6 e-tron, також встановлює нові стандарти в плані індивідуалізації: із загалом до восьми цифрових світлових підписів у перероблених денних ходових вогнях Matrix LED фар і в цифрових задніх ліхтарях OLED, власники можуть персоналізувати свій Q6 e-tron абсолютно по-новому.

E3 1.2 – високопродуктивна та орієнтована на майбутнє електронна архітектура

Завдяки нещодавно розробленій електронній архітектурі E3 1.2 клієнти отримують можливість оцифровування автомобіля більше, ніж будь-коли раніше. Назва E3 розшифровується як End-to-End Electronic Architecture.

Під час розробки головною метою було створити стандартизовану структуру, яка готова до майбутнього. Функціонально-орієнтована архітектура базується на новій бортовій комп’ютерній структурі з п’ятьма високопродуктивними комп’ютерами (High-Performance Computing Platform, HCP), які керують усіма функціями транспортного засобу – від інформаційно-розважальних систем і функцій водіння до напівавтоматичного водіння на пізніших етапах еволюції.

Найпотужніша електронна архітектура на сьогоднішній день з точки зору обчислювальної потужності послідовно орієнтована на вимоги клієнтів. Одним із напрямів розвитку було зосереджено на високопродуктивному та безпечному мережевому об’єднанні комп’ютерів домену, блоків керування, датчиків і виконавчих механізмів, щоб оволодіти більш складними системами та зберегти модульність.

Крім того, E3 1.2 характеризується високопродуктивним і безперебійним підключенням до серверної частини для додатків даних Car-to-X і автономних функцій, що потребують інтенсивних обчислень. Він дебютує в Audi Q6 e-tron, і згодом буде використаний в різних моделях, і є основою для майбутніх інновацій.

Інформаційно-розважальна система – об’єднує цифровий світ клієнтів

Нова інформаційно-розважальна система вперше використовує Android Automotive OS як свою операційну систему. Вміст завжди оновлюється завдяки оновленню по повітрю. Таким чином, найновіші сервіси Audi connect і покращений планувальник маршрутів e-tron, що входять до стандартної комплектації, завжди актуальні. Такі програми, як YouTube, доступні через магазин сторонніх програм, який інтегрований безпосередньо в MMI і не вимагає смартфона.

Магазин надає клієнтам доступ до широкого спектру програм. Під час запуску доступні програми з таких категорій, як: музика, відео, ігри, навігація, паркування та заряджання, продуктивність, погода та служби новин. Магазин постійно розширюється, а портфоліо програм залежить від ринку.

Серцем аудіосистеми Bang & Olufsen Premium є високоефективний підсилювач. Він працює з 20 динаміками потужністю 830 Вт. Чотири з них інтегровані в підголівники передніх сидінь, що вперше забезпечує звукові зони в Audi. Динамічне освітлення взаємодії (IAL) пропонує різноманітні комунікаційні функції та таким чином підтримує взаємодію автомобіля з пасажирами. Він широкою дугою охоплює салон і кабіну. Стандартне обладнання серії Q6 e-tron також включає вдосконалений планувальник маршрутів e-tron.

Нове рульове управління та розподіл крутного моменту

Більшість систем і компонентів, що входять до шасі, розроблені нещодавно. Типовими для Audi є чудові та легко контрольовані прискорення та уповільнення в будь-якій ситуації водіння. На динаміку руху Q6 e-tron значно впливає частково перероблена передня вісь.

Вперше в моделі Audi важелі керування розташовані перед важелями підвіски. Це, перш за все, призводить до переваг упаковки для розміщення високовольтної батареї. Нещодавно розроблені компоненти забезпечують покращені кінематичні властивості.

Тепер рульова рейка закріплена на підрамнику. Покращена кінематика осі забезпечує помітно підвищену динаміку руху. Нова передня вісь також покращує поведінку керма. Завдяки цьому автомобіль відчувається значно маневреніше.

Розподіл крутного моменту в задній частині як частина системи повного приводу з високою варіацією також покращує динамічні характеристики водіння Q6 e-tron. Різні розміри електродвигунів на задній і передній осях дозволяють розподіляти крутний момент із зсувом назад навіть за повного навантаження. Щоб доповнити задній розподіл ваги, а також забезпечити ще більше зчеплення та динаміку водіння, задні шини Q6 e-tron ширші, ніж передні.

Завжди готові допомогти – системи допомоги водієві

Що стосується систем допомоги водієві нового Q6 e-tron, Audi надає широкий спектр функцій, які значно покращують повсякденне водіння та безпеку на дорозі для всіх учасників дорожнього руху. Нова функція для Q6 e-tron — адаптивний асистент водіння plus. Він не тільки допомагає прискорюватися, підтримувати швидкість, підтримувати дистанцію та керувати смугою руху, але також використовує дані карт високої роздільної здатності та дані низки інших транспортних засобів, зібрані в хмарі, щоб покращити керованість Audi Q6 e-tron. Позашляховик використовує радарні датчики, передню камеру та ультразвукові датчики для легкого керування. Автомобіль використовує зібрану інформацію для створення віртуального маршруту та дотримується його надійно та максимально комфортно у всьому діапазоні швидкості та в пробках.

Допомога при паркуванні ззаду, круїз-контроль, попередження про виїзд зі смуги руху, асистент ефективності, активний асистент переднього ходу та система попередження про відволікання та сонливість — усе це буде в базовій комплектації. Клієнти можуть вибрати додаткові системи допомоги та пакет безпеки як частину різних пакетів обладнання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Возитимуть запчастини на автозаводи: електричні вантажівки Volvo завойовують Європу

Зачекаємо два роки: Ford готує доступний електричний позашляховик