Новий метод планують застосовувати в серійному виробництві електрокарів.
Ізраїльська компанія Plasan, яка спеціалізується на виробництві бронемашин, розробила технологію виготовлення автомобільних кузовів з вуглепластиків, які будуть на 45% легші за сталеві та на 20% легші за алюмінієві.
Як сказав в інтерв’ю Autocar головний дизайнер Plasan Нір Кан, їх «революційну» методику вже опробовують деякі глобальні виробники обладнання та автоспортивні компанії, в тому числі й у Великій Британії.
«Ми сподіваємося, що через два-три роки з’являться компоненти, побудовані з використанням нашої технології, а через кілька років – повний кузов», – сказав Нір Кан.
Технологія Plasan заснована на методі витяжної екструзії – пучки вуглецевого волокна рівномірно розподіляються по всій довжині, утворюючи міцний, жорсткий та легкий елемент конструкції. В даному випадку, труби, на які навішуються композитні кузовні панелі. Для їх кріплення використовуються металеві «вузли» з пресованого алюмінію. В результаті такого з’єднання отримують напівструктурні боковини кузова, підлогу та дах.
У Plasan вважають цю методику проривом, підкреслюючи, що вона може бути використана на існуючих виробничих лініях із застосуванням тих же технологій, за якими виготовляються звичайні цільні сталеві конструкції. Крім того, в компанії вважають, що незважаючи на відносну дорогу технологію, витрати на економію з кожного кілограма ваги в електромобілі виправдані і складають 10 доларів за кг.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї приведуть до стандарту бездротову зарядку електромобілів на основі нової технології.