Електричний автомобіль Volkswagen e-Golf є однією з найпопулярніших моделей у своєму класі – попит на неї можна порівняти з бензиновою версією. Однак в кінці 2020 року виробник заявив про припинення випуску сьомого покоління. І замість наступних версій на ринок вийде вже інший електромобіль, Volkswagen ID.3, що збирається на модульній платформі MEB. Але на ринку все ще можна зустріти в продажу останнє покоління, яке цілком відповідає вимогам більшості сучасних користувачів.
На вигляд автомобіль Volkswagen e-Golf 2017-2020 майже не відрізняється від моделей, які працюють на бензиновому і дизельному паливі. Однак в електричної версії є кілька відмінностей:
- змінений дизайн переднього бампера, на якому розташовані С-образні світлодіодні протитуманні фари;
- синя смужка на решітці радіатора;
- світлодіодні фари головного світла, які недоступні покупцям звичайних версій Гольф навіть опціонально;
- спеціальні таблички з написами спереду і ззаду.
На вигляд електромобіль виділяється великими дверима, оригінальними дисками з легких сплавів і невеликим спойлером на багажних дверей. Ззаду можна звернути увагу не тільки на світлодіодні габарити та компактні протитуманні фари, а й на відсутність вихлопних патрубків.
Довжина електричного авто становить 4,27 метра, ширина – 1,798 м, висота – 1,45 м. Колісна база цілком відповідає класу компактних авто і становить 2,631 м, а висота дорожнього просвіту – 12,7 см. Для базових версій доступні колісні диски R16, для топових – R17.
Салон і багажне відділення
Салон електромобіля відрізняється великою кількістю темних відтінків і елегантним стилем. Велика частина елементів оформлення майже не відрізняється від інтер’єру версій з ДВС. Хоча є і кілька змін:
- відсутність тахометра, замість якого тут знаходиться панель з індикатором потужності двигуна і даними про рекуперативної зарядки акумулятор;
- максимальна позначка на спідометрі встановлена на рівні 160 км/год;
- на центральній консолі розташований сенсорний 10-дюймовий дисплей Pro Discover для використання системи навігації і управління мультимедіа;
- замість важеля перемикання швидкостей є руків’я, за допомогою якого перемикаються режими їзди;
- кермове колесо отримало шкіряну обробку (а опціонально доступна ще й функція підігріву).
Рівень комфорту в салоні вийшов таким же високим, як у бензинових і дизельних версій. Це можна помітити по зручному переднім сидінням, у яких є непогана бічна підтримка за допомогою валиків, і по простору ззаду, якого цілком достатньо для розміщення трьох пасажирів нормальної статури.
Хоча набагато комфортніше почуватимуться ззаду 2 дорослих та 1 дитина. Трохи збільшився розмір акумулятора електромобіля, але це вплинуло на розміри не салону, а тільки багажного відділення.
Багажник зменшився на 39 літрів, і тепер його обсяг становить лише 340 літрів. Хоча, якщо спинки другого ряду скласти, в пропорції 40 на 60, в багажному відсіку вийде розмістити до 1200 літрів вантажу.
Технічні характеристики
Минула версія Volkswagen e-Golf комплектувалася одноступеневої трансмісії й мотором потужністю 115 кінських сил. Місткість акумуляторної батареї – 24,2 кВт-год.
З їх допомогою електромобіль міг розігнатися до швидкості 140 км/год і проїжджав, в залежності від способу розрахунку, від 130 до 190 км без заряду акумулятора. Час розгону до 100 км/год становило 10,4 секунди.
Більш сучасний варіант електромобіля VW e-Golf отримав оновлений електромотор і батарею. Місткість нової АКБ – 35,8 кВт*год. Потужність електричного мотора тепер дорівнює 134 кінських сили.
Це дозволяє розраховувати на можливість проїхати не менше 201 км по EPA і до 300 км, якщо вважати відстань по стандарту NEDC. Збільшення потужності електромотора збільшило і швидкість, максимальне значення якої становить тепер 150 км/год.
Час розгону до 100 км/год – 9,6 секунд. змінилося і час заряду акумуляторної батареї. Повністю вона заряджається за 6 годин, на 80% при використанні швидкого зарядного пристрою – за 1 годину до 80%.
Автомобіль може працювати в 3 режимах:
- Normal. Стандартне переміщення без обмежень швидкості та відключення електрообладнання.
- Eco. Потужність двигуна зменшується до 95 кінських сил, швидкість – до 120 км/год.
- Eco+. Режим, який обмежує максимальну швидкість до 95 км/год і примусово відключає систему кондиціонування. Це дозволяє максимально зменшити витрату електроенергії й збільшити запас ходу.
Разом з силовою установкою електромобіль комплектується одноступінчастим редуктором, який не відрізняється від аналогічного елементу дорестайлінгової версії. А одне з головних переваг VW e-Golf в порівнянні з іншими електромобілями – фірмова платформа MQB.
Вона робить колісну базу більше, дозволяє розташовувати частини акумулятора в різних місцях кузова – а, значить, збільшити простір для ніг пасажирів другого ряду і майже не зменшити обсяг багажника.
Друге не менш важливе відмінність – підвіска, яку електромобіль отримав від версій з двигуном внутрішнього згоряння. Вона дозволяє транспортному засобу впевнено долати нерівності дороги і впевнено пересуватися там, де можуть не проїхати інші електричні моделі.
На особливу увагу заслуговує система рекуперації електромобіля, яка трохи відрізняється від аналогічної у моделей-конкурентів – Nissan Leaf і BMW i3. Під час звичайної поїздки рекуперація майже відсутня.
Але при переході в спеціальний режим B можна розраховувати на активацію максимальної рекуперації, коли частина енергії гальмування електромобіля використовується для зарядки акумуляторної батареї. Для поліпшення керованості електричного автомобіля тут застосовується електропідсилювач керма, а підвищення ефективності гальмування – дисковими гальмами спереду і ззаду.
Безпека нового Volkswagen e-Golf
За результатами проведення краш-тестів за стандартом Euro NCAP електромобіль отримав максимальну оцінку – 5 зірок з 5 можливих. Під час цих тестів було виявлено, що при лобовому зіткненні переднє скло не розбивається, а двері продовжують нормально відкриватися. Розташування акумуляторної батареї в центрі нижньої частини електромобіля забезпечило оптимальний баланс і поліпшило керованість. Застосування високоміцної сталі для створення кузова підвищує рівень безпеки і для пасажирів, і для водія.
Високий рівень захисту електромобіля від попадання в аварійну ситуацію забезпечується повним набором сучасних активних і пасивних систем. Серед них – бічні шторки, комплект подушок АВS, ESP, MSR, EDS та датчики контролю «сліпий» зони. Заслуговують на увагу і система допомоги водієві Lane Assist, датчики паркування, автоматичне керування дальнім світлом, триточкова фіксація ременів і кріплення ISOFIX. Все це відповідає сучасним вимогам безпеки і дозволяє захистити під час поїздки і дорослих, і дітей.
Комплектації та ціни електромобіля
Базова комплектація електричного автомобіля отримала легкосплавні диски R16, клімат-контроль, систему навігації, обігрів лобового скла і бічних дзеркал. Ця ж версія комплектується повним електричним пакетом, мультифункційним кермом з підрульовими перемикачами й непоганим набором систем безпеки. У початковій комплектації електрокара є іммобілайзер, повністю світлодіодна оптика, зручні підголів’я та дискові гальма.
У списку додаткових опцій моделі можна отримати розширений набір електронних помічників і преміальну аудіосистему з 10 динаміками. А ще – тепловий насос, що дозволяє збільшувати температуру повітря за допомогою тепла, яке виділяється при роботі трансмісії. Опціонально можна замовити обробку салону шкірою і підтримку мобільного додатка для підключення смартфонів, за допомогою якого можна контролювати параметри автомобіля.
Вартість нового автомобіля Volkswagen e-Golf на європейському ринку починається з 35,9 тисяч євро для базової комплектації. Однак в Україні така ціна виходить занадто високою для більшості автомобілістів. Тому на українському ринку електромобіль продається, в першу чергу, на вторинному ринку. Залежно від пробігу, стану та кількості опцій його вартість знаходиться в межах 12,3-30 тисяч доларів США.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: