in

Електромобіль Volkswagen E-Golf: детальні характеристики та опис особливостей

Електричний автомобіль Volkswagen e-Golf є однією з найпопулярніших моделей у своєму класі – попит на неї можна порівняти з бензиновою версією. Однак в кінці 2020 року виробник заявив про припинення випуску сьомого покоління. І замість наступних версій на ринок вийде вже інший електромобіль, Volkswagen ID.3, що збирається на модульній платформі MEB. Але на ринку все ще можна зустріти в продажу останнє покоління, яке цілком відповідає вимогам більшості сучасних користувачів. 

На вигляд автомобіль Volkswagen e-Golf 2017-2020 майже не відрізняється від моделей, які працюють на бензиновому і дизельному паливі. Однак в електричної версії є кілька відмінностей: 

  • змінений дизайн переднього бампера, на якому розташовані С-образні світлодіодні протитуманні фари; 
  • синя смужка на решітці радіатора; 
  • світлодіодні фари головного світла, які недоступні покупцям звичайних версій Гольф навіть опціонально; 
  • спеціальні таблички з написами спереду і ззаду. 

На вигляд електромобіль виділяється великими дверима, оригінальними дисками з легких сплавів і невеликим спойлером на багажних дверей. Ззаду можна звернути увагу не тільки на світлодіодні габарити та компактні протитуманні фари, а й на відсутність вихлопних патрубків. 

Вид електромобіля ззаду. 

Довжина електричного авто становить 4,27 метра, ширина – 1,798 м, висота – 1,45 м. Колісна база цілком відповідає класу компактних авто і становить 2,631 м, а висота дорожнього просвіту – 12,7 см. Для базових версій доступні колісні диски R16, для топових – R17. 

Салон і багажне відділення 

Салон електромобіля відрізняється великою кількістю темних відтінків і елегантним стилем. Велика частина елементів оформлення майже не відрізняється від інтер’єру версій з ДВС. Хоча є і кілька змін: 

  • відсутність тахометра, замість якого тут знаходиться панель з індикатором потужності двигуна і даними про рекуперативної зарядки акумулятор; 
  • максимальна позначка на спідометрі встановлена на рівні 160 км/год; 
  • на центральній консолі розташований сенсорний 10-дюймовий дисплей Pro Discover для використання системи навігації і управління мультимедіа; 
  • замість важеля перемикання швидкостей є руків’я, за допомогою якого перемикаються режими їзди; 
  • кермове колесо отримало шкіряну обробку (а опціонально доступна ще й функція підігріву). 
Салон електричного автомобіля. 

Рівень комфорту в салоні вийшов таким же високим, як у бензинових і дизельних версій. Це можна помітити по зручному переднім сидінням, у яких є непогана бічна підтримка за допомогою валиків, і по простору ззаду, якого цілком достатньо для розміщення трьох пасажирів нормальної статури.

Хоча набагато комфортніше почуватимуться ззаду 2 дорослих та 1 дитина. Трохи збільшився розмір акумулятора електромобіля, але це вплинуло на розміри не салону, а тільки багажного відділення.

Багажник зменшився на 39 літрів, і тепер його обсяг становить лише 340 літрів. Хоча, якщо спинки другого ряду скласти, в пропорції 40 на 60, в багажному відсіку вийде розмістити до 1200 літрів вантажу.

Технічні характеристики 

Минула версія Volkswagen e-Golf комплектувалася одноступеневої трансмісії й мотором потужністю 115 кінських сил. Місткість акумуляторної батареї – 24,2 кВт-год.

З їх допомогою електромобіль міг розігнатися до швидкості 140 км/год і проїжджав, в залежності від способу розрахунку, від 130 до 190 км без заряду акумулятора. Час розгону до 100 км/год становило 10,4 секунди. 

Більш сучасний варіант електромобіля VW e-Golf отримав оновлений електромотор і батарею. Місткість нової АКБ – 35,8 кВт*год. Потужність електричного мотора тепер дорівнює 134 кінських сили.

Це дозволяє розраховувати на можливість проїхати не менше 201 км по EPA і до 300 км, якщо вважати відстань по стандарту NEDC. Збільшення потужності електромотора збільшило і швидкість, максимальне значення якої становить тепер 150 км/год.

Час розгону до 100 км/год – 9,6 секунд. змінилося і час заряду акумуляторної батареї. Повністю вона заряджається за 6 годин, на 80% при використанні швидкого зарядного пристрою – за 1 годину до 80%. 

Електродвигун e-Golf. 

Автомобіль може працювати в 3 режимах: 

  • Normal. Стандартне переміщення без обмежень швидкості та відключення електрообладнання. 
  • Eco. Потужність двигуна зменшується до 95 кінських сил, швидкість – до 120 км/год.
  • Eco+. Режим, який обмежує максимальну швидкість до 95 км/год і примусово відключає систему кондиціонування. Це дозволяє максимально зменшити витрату електроенергії й збільшити запас ходу. 

Разом з силовою установкою електромобіль комплектується одноступінчастим редуктором, який не відрізняється від аналогічного елементу дорестайлінгової версії. А одне з головних переваг VW e-Golf в порівнянні з іншими електромобілями – фірмова платформа MQB.

Вона робить колісну базу більше, дозволяє розташовувати частини акумулятора в різних місцях кузова – а, значить, збільшити простір для ніг пасажирів другого ряду і майже не зменшити обсяг багажника.

Друге не менш важливе відмінність – підвіска, яку електромобіль отримав від версій з двигуном внутрішнього згоряння. Вона дозволяє транспортному засобу впевнено долати нерівності дороги і впевнено пересуватися там, де можуть не проїхати інші електричні моделі. 

На особливу увагу заслуговує система рекуперації електромобіля, яка трохи відрізняється від аналогічної у моделей-конкурентів – Nissan Leaf і BMW i3. Під час звичайної поїздки рекуперація майже відсутня.

Але при переході в спеціальний режим B можна розраховувати на активацію максимальної рекуперації, коли частина енергії гальмування електромобіля використовується для зарядки акумуляторної батареї. Для поліпшення керованості електричного автомобіля тут застосовується електропідсилювач керма, а підвищення ефективності гальмування – дисковими гальмами спереду і ззаду. 

Безпека нового Volkswagen e-Golf 

За результатами проведення краш-тестів за стандартом Euro NCAP електромобіль отримав максимальну оцінку – 5 зірок з 5 можливих. Під час цих тестів було виявлено, що при лобовому зіткненні переднє скло не розбивається, а двері продовжують нормально відкриватися. Розташування акумуляторної батареї в центрі нижньої частини електромобіля забезпечило оптимальний баланс і поліпшило керованість. Застосування високоміцної сталі для створення кузова підвищує рівень безпеки і для пасажирів, і для водія. 

Високий рівень захисту електромобіля від попадання в аварійну ситуацію забезпечується повним набором сучасних активних і пасивних систем. Серед них – бічні шторки, комплект подушок АВS, ESP, MSR, EDS та датчики контролю «сліпий» зони. Заслуговують на увагу і система допомоги водієві Lane Assist, датчики паркування, автоматичне керування дальнім світлом, триточкова фіксація ременів і кріплення ISOFIX. Все це відповідає сучасним вимогам безпеки і дозволяє захистити під час поїздки і дорослих, і дітей. 

Комплектації та ціни електромобіля 

Базова комплектація електричного автомобіля отримала легкосплавні диски R16, клімат-контроль, систему навігації, обігрів лобового скла і бічних дзеркал. Ця ж версія комплектується повним електричним пакетом, мультифункційним кермом з підрульовими перемикачами й непоганим набором систем безпеки. У початковій комплектації електрокара є іммобілайзер, повністю світлодіодна оптика, зручні підголів’я та дискові гальма. 

У списку додаткових опцій моделі можна отримати розширений набір електронних помічників і преміальну аудіосистему з 10 динаміками. А ще – тепловий насос, що дозволяє збільшувати температуру повітря за допомогою тепла, яке виділяється при роботі трансмісії. Опціонально можна замовити обробку салону шкірою і підтримку мобільного додатка для підключення смартфонів, за допомогою якого можна контролювати параметри автомобіля. 

Вартість нового автомобіля Volkswagen e-Golf на європейському ринку починається з 35,9 тисяч євро для базової комплектації. Однак в Україні така ціна виходить занадто високою для більшості автомобілістів. Тому на українському ринку електромобіль продається, в першу чергу, на вторинному ринку. Залежно від пробігу, стану та кількості опцій його вартість знаходиться в межах 12,3-30 тисяч доларів США. 

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Безпілотник невинний: шатл Toyota e-Palette повернувся в Олімпійське селище в Токіо після інциденту

Анонсовано електричний Opel Astra-e: в компанії оголосили дату дебюту