Компанія Volkswagen у рамках автомобільної виставки у Мюнхені представила електромобіль ID.2, який першим отримає легендарний значок GTI. Німецький автовиробник вже підтвердив, що серійна версія новинки знаходиться в розробці.
Новий GTI базується на концепції ID.2all, опублікованій на початку цього року. Відомо, що спереду встановлено єдиний електродвигун. За попередніми даними, новинка отримає силову установку потужністю понад 230 к.с. та зможе розганятися з місця до 100 км/год менш ніж за 7 секунд.
Відомо, що водії нового хот-хетча зможуть використовувати GTI Experience Control на центральній консолі, щоб надати своєму електромобілю синтезовану версію рульового керування, звуку та характеристик двигуна, які можна знайти на класичних “Гольфах”, таких як Mk1 GTI 1976 року та ін. Зазначається, що власники новинки навіть будуть відчувати імітацію перемикань на підвищену передачу.
Нові 20-дюймові колеса явно натхненні колісними дисками, встановленими на Golf і Scirocco більше 40 років тому. Але є й тонкі акценти з більш нових GTI: єдине центральне ребро заднього спойлера повторює спойлер діючого GTI Clubsport.
Всередині електромобіль від Volkswagen також отримає велику кількість класичних ноток. Так, тканина обивки сидінь має зухвалу назву Jack-e з відсилкою до картатої оббивки Jacky, яка була в GTI шостого покоління. Кермо за формою та дизайном рульове колесо першого Golf GTI 1976 року.
Знайшлось у салоні місце і для класичного важіля перемикання передач у формі м’ячика для гольфу, але він тепер виконує функцію перемикання режимів у GTI Experience Control. Виберіть, наприклад, режим “Вінтаж”, і 10,9-дюймовий цифровий комплект приладів набуде вигляду приладової панелі Mk1 GTI після рестайлінгу.
Концепт також оснащений передовим проекційним дисплеєм доповненої реальності, який може проектувати інформацію на лобове скло перед водієм і пасажиром.
На жаль, технічні характеристики нового електромобіля поки тримаються у таємниці. Відомо, що новинка побудована на платформі, яка також буде використовуватися в моделях Skoda і Cupra, і матиме батареї ємністю від до 56 кВт*год. За попередніми даними, електричний хетчбек ID.2 надійде у продаж в 2025 році, а його заряджена версія GTI роком пізніше.
Нагадаємо, як повідомляв AUTOGEEK, в Німеччині стартувало виробництво флагманського електромобіля Volkswagen ID.7.