Офіційне представництво Mini у Австралії у співпраці з Fellten Australia переробило класичний компактний Mini у електромобіль. У Mini 1995 року вперше були зняті оригінальний двигун і трансмісія. Їх місце зайняв спеціальний підрамник та встановлена на ньому електрична силова установка.
Вражаюче те, що готовий електромобіль важить так само, як і до перетворення з ДВЗ, і навіть зберігає той самий розподіл ваги. Як це можливо? По-перше, Mini оснащений невеликою тяговою акумуляторною батареєю ємністю 19 кВт*год, що приводить у рух невеликий єдиний електродвигун потужністю 100 к.с. і крутним моментом у 175 Нм. Класичний Mini може проїхати на одному заряді батареї до 175 км та розігнатися з місця до 100 км/год за 8 секунд.
Компанія Fellten Australia також обладнала машину системою рекуперативного гальмування, яка пропонує два режими – City та Sport. Також у машині знайшлось місце для рідинного опалення. Вражаюче й те, що всі нові деталі кріпляться на штатні місця і не вимагають жодної модернізації авто.
“Ніколи тема електромобілів не була такою актуальною, як сьогодні, особливо в Австралії, де темпи впровадження електромобілів все ще знаходяться в зародковому стані, і саме ми маємо можливість сформувати мислення в цьому напрямку “, – зазначив Дейв Бадж, директор з продукції компанії Fellten.
Нагадаємо, як раніше AUTOGEEK повідомляв, в BMW показали перший повністю електричний Mini Countryman.