Дилери Lexus в Техасі отримали доступ до бази даних покупців Tesla і почали їм розсилати провокативні листівки.
Вони є частиною рекламної кампанії бренду.
Власник електромобіля Джош Кескі показав листівку, де Lexus порадив йому припинити веселитись і виставити на продаж свою автівку, придбавши замість неї машину японського бренду.
“Здавайте свої Tesla! Повеселились і досить, тепер не час для компромісів!”, – пише Lexus.
При цьому японці ще й пропонують власникам Tesla додаткову знижку в 1 000 доларів, якщо вони відмовляться від електромобіля на користь Lexus.
Tesla з випуском Model 3 довела всім, що може спокійно конкурувати з автомобілями класу люкс.
Це показав і звіт Consumer Report, де видно, що власники електромобілів люблять свої автівки набагато більше, ніж клієнти того ж Lexus. В рейтингу задоволення машиною Tesla знаходиться на першому місці, а Lexus аж на 23-му.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla випустила свою мільйонну електричну автівку. Нею стала новенька Model Y червоного кольору. На сьогоднішній день цей електромобіль ще навіть не продається.
По матеріалах: insideevs.com.