Британська компанія Helixx показала свій новий проєкт – електричний міні-фургон доставки із пластиковим кузовом Helixx Cargo. Кузов фургону складається з п’яти полімерних панелей, які «замикаються і з’єднуються» за принципом конструктора Lego. Використання переробленого пластику дозволяє відмовитися від дорогої вуглецевої сталі.
За даними розробників, це спрощує виробничий процес на 50%, значно знижуючи вартість автомобіля. До того ж партнери Helixx зможуть швидко організувати складання фургона на своїх площах за підтримки компанії. Як стверджується, ліцензовані хаби для складання Cargo можно створити лише за 180 днів, від початкового обстеження об’єкта до першого серійного зразка.
Фургон побудований на алюмінієвому шасі. Інформації про силову установку немає. Відомо тільки, що Helixx Cargo використовує знімні літій-залізо-фосфатні батареї. Як стверджується, заряду блоку достатньо для 24 годин безперервного використання.
Довжина вантажного відсіку становить 1400 мм, об’єм – 2100 літрів. Вантажопідйомність фургона – 500 кг. Центрально встановлене кермо дозволяє використовувати Helixx Cargo на ринках із лівостороннім і правостороннім управлінням.
Пропонувати свої автомобілі виробник планує за підпискою за 0,25 долара за годину. Крім фургона в планах також пікап і пасажирська версія з відкритим і закритим кузовом.
Після оцінки дизайну фургона потенційними клієнтами компанія планує розпочати виробництво 100 одиниць. Випуск Helixx Cargo налагодять на пілотному підприємстві у Великій Британії. У перспективі виробництво фургона запустять на заводах у Південно-Східній Азії.
Надалі платформу Helixx Cargo планують використовувати для цілої лінійки комерційних автомобілів. Це будуть прості «робочі конячки» призначені для використання в густонаселених містах та країнах, що розвиваються по всьому світу.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний фургон Fiat E-Scudo встановив новий рекорд дальності пробігу.
За матріалами: Carscoops