Компанія Mercedes-Benz представив нові твердотільні акумулятори для електромобілів наступного покоління. Інноваційні батареї розроблені спільно з Factorial.
Американська компанія стверджує, що її технології розширять запас ходу електромобілів, підвищать безпеку та зменшать витрати автовиробників порівняно з тим, що є на ринку сьогодні.
Mercedes-Benz був одним із кількох автовиробників, разом з Hyundai і Stellantis, які інвестували у Factorial 200 мільйонів доларів у 2022 році.
Протягом багатьох років компанія просуває свою власну твердотільну платформу FEST (Factorial Electrolyte System Technology). Її твердотільні акумуляторні елементи на основі платформи FEST були доставлені на заводи Mercedes-Benz на початку цього літа. Більш безпечна конструкція може зменшити потребу у важких системах охолодження всередині акумуляторної батареї.
Завдяки “проривній щільності енергії” у 450 Вт*год/кг нова технологія може збільшити запас ходу електромобілів до 80% та зменшити вагу електромобілів. Factorial прагне гарантувати майбутнім електромобілям запас ходу у понад 1100 км з одночасним зменшенням ваги на 40% порівняно з традиційними літій-іонними акумуляторами. Очікується, що серійні твердотільні батареї для електромобілів будуть представлені до кінця десятиліття.
За словами головного технічного директора Маркуса Шафера, нова технологія є “наріжним каменем стратегії та прагнення Mercedes-Benz” в розробці акумуляторів для електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний позашляховик Mercedes-Benz G-Class отримає нову батарею.