Сьогодні найбільший китайський завод Volvo Cars у Ченду повністю працює на основі відновлюваної електроенергії. Як наслідок, у глобальній виробничій мережі компанії загальний рівень відновлюваної електроенергії становить 80%.
Повна інтеграція відновлюваної електроенергії в Ченду — це результат нещодавно підписаного контракту на постачання, що зменшить викиди СО₂ більше як на 11 000 тонн на рік. Це останній крок у прагненні Volvo Cars виробляти продукцію без шкідливих викидів вже до 2025 року та є складовою ширшого кліматичного плану. Стратегія зосереджена на зменшенні вуглецевого сліду від кожного авто на 40% у період з 2018 по 2025 рік. До 2040 року компанія планує виробляти автомобілі без шкоди для клімату.
Новий контракт на електроенергію відповідає широким амбіціям у Китаї щодо зменшення промислових викидів вуглецю та вуглецевого сліду завдяки виробництву енергії. До недавнього часу завод у Ченду отримував 70% електроенергії з поновлюваних джерел, новий контракт стосується решти 30%. Згідно з ним, 65% електропостачання надходитиме від гідроенергетики, а решта — від сонячної енергії, вітроенергетики та інших відновлюваних джерел.
Керівник відділу промислових операцій та якості у Volvo Cars Хав’єр Варела підтвердив наміри компанії вживати рішучі дії: «Наші амбіції — зменшити викиди вуглецю через конкретні і відчутні заходи. Для найбільшого заводу компанії у Китаї важливо отримувати повністю відновлювану електроенергію».
З 2008 року усі європейські заводи Volvo Cars отримали кліматично нейтральне постачання електроенергії.
У 2018 році її шведський завод двигунів у Скьовде став першим у мережі автовиробника з повністю кліматично нейтральним виробництвом, того ж року на бельгійському заводі у Ґенті встановили 15 000 сонячних панелей.
Це стало першим масштабним впровадженням сонячної енергії у світову виробничу мережу Volvo.
Такі заходи є частиною кліматичного плану компанії, запущеного наприкінці 2019 року. Як один з найамбітніших в автоіндустрії, він передбачає чіткі пропорції продажів до 2025 року: 50% — повністю електричні автомобілі, а решта — гібридні.
Водночас план розширено: основна мета — не лише зменшити кількість вихлопних газів через тотальну електрифікацію. Компанія планує знижувати рівень викидів СО₂ в усіх глобальних процесах та ланцюгах поставок, а у виробництві — використовувати вкотре перероблювані матеріали для збереження екології.