Menu
in ,

Запас ходу понад 720 км: електромобіль Chevrolet Silverado випробували у реальних умовах

Журналісти видання Electrek випробували електричний пікап Chevrolet Silverado у реальних умовах. Для цього їм довелося вирушити на ферму до Анн-Арбору, штат Мічиган. Цей шлях проходив кількома невеликими містечками та ґрунтовими дорогами. Їм навіть довелося буксирувати трактор John Deere вагою 4536 кг.

Основна відмінність Chevrolet Silverado EV від конкурентів – величезна батарея, що забезпечує запас ходу понад 726 км. Акумуляторний блок пікапа на 50% більше, ніж у Ford F-150 Lightning та Rivian R1T. Його ємність – понад 200 кВт•год. Як показали дорожні випробування, за умови використання у міських умовах заряду блоку достатньо практично для 805 км. Щоправда, під час буксирування пробіг скорочується практично вдвічі.

Але велика батарея – це велика вага та розмір. Споряджена вага Chevrolet Silverado EV – 3856 кг. Незважаючи на це, пікап дуже динамічний навіть на ґрунтових дорогах, хоча у разі аварії через велику інерцію його буде складно зупинити.

Від 0 до 100 км/год пікап прискорюється за 5 секунд, при буксируванні вантажу масою 4536 кг – за 11 секунд. Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,331.

Chevrolet Silverado EV – повнопривідний незалежно від модифікації. У базовій версії електромотори видають 517 к.с. та 834 Нм крутного моменту. У топової модифікації RST – 664 к.с. та 1063 Нм.

На жаль, продавати пікап за обіцяні раніше 40 000 доларів компанія не буде. Базова версія Silverado EV Work Truck коштуватиме понад 50 000 доларів, що безсумнівно засмутить 185 тисяч тих, що оформили бронювання.

Офіційно, ціни не оголошені, але, як кажуть у компанії, діапазон та ціна будуть конкурентоспроможними зі стандартними пропозиціями Ford. Пікап останнього з батареєю ємністю 100 кВт•год та запасом ходу 370 км коштує 55 000 доларів.

На думку журналістів Electrek, Silverado EV із запасом ходу 726 км коштуватиме від 77 905 доларів. Постачання такої версії для автопарків розпочнуться найближчими тижнями. Наприкінці цього року дебютує модифікація з пробігом понад 560 км та стартовим цінником 72 905 доларів. Також наприкінці року Chevrolet випустить версію RST First Edition за 105 тисяч.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai анонсували розробку електричних пікапів на базі Ioniq 5.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version