Китайський бренд AITO, що належить телекомунікаційному гіганту Huawei, оголосив передпродажі нової версії кросовера AITO M5 – M5 Standard Edition. Новинка доступна в задньо- та повнопривідних модифікаціях вартістю від 35 800 та 38 500 доларів США відповідно.
Нова «стандартна» версія відрізняється від актуального M5 зовні, інтер’єром та потужністю. Зокрема, новий кросовер можна ідентифікувати за передніми світлодіодними блоками фар з двома лінзами, підсвіченим логотипом бренду на кормі та висувним дверним ручкам. Їздить кросовер на нових 20,0-дюймових п’ятиспицевих колісних дисках із червоними гальмівними супортами. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова знижено з 0,32 до 0,29 Cd.
Салон укомплектований 10,25-дюймовою цифровою панеллю приладів, аудіосистемою Huawei Sound та 15,6-дюймовим центральним дисплеєм, які працюють на операційній системі Huawei Harmony OS 3.0. На центральній консолі два підсклянники та два майданчики для бездротової зарядки смартфонів. На спинках передніх сидінь – планшети для пасажирів заднього ряду. Інтерфейс Huawei MagLink дозволяє підключати декілька пристроїв та обмінюватися контентом всередині автомобіля. Наприклад, батьки можуть контролювати, що дивиться дитина на іншому планшеті.
AITO M5 Standard Edition побудований на базі платформи Huawei DriveONE ePowertrain та оснащений гібридною силовою установкою. Вона складається з 1,5-літрового бензинового двигуна, який використовується для заряджання батареї ємністю 40 кВт•год, та електромотора. У задньопривідній версії віддача силової установки складає 272 к.с. та 360 Нм крутного моменту, у повнопривідній – 496 к.с. та 675 Нм.
З місця до 100 км/год задньопривідний кросовер прискорюється за 7,1 секунд, повнопривідний – за 4,4 секунд. Запас ходу з повним баком та зарядженою на 100% батареєю – 1455 км, з них 260 км кросовер проїжджає на електротязі. Витрата палива становить 4,87 л/100 км.
На ринку AITO M5 Standard Edition очікується у серпні цього року. У стандартній комплектації заявлено вдосконалену систему допомоги при керуванні автомобілем. Працює система на даних від 3 радарів міліметрового діапазону, 12 ультразвукових радарів та 5 камер. Вона забезпечує автоматичне екстрене гальмування, утримання у смузі руху, віддалену допомогу при паркуванні та адаптивний круїз-контроль.
Також в арсеналі моделі стандартна система Huawei DATS (Dynamic Adaptive Torque System), контролює поперечну та поздовжню вібрацію кузова за рахунок розподіленого крутного моменту. Камера заднього виду тепер має функцію самоочищення, яка автоматично видаляє бруд, пил та інші забруднення.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Європі стартували продажі спортивного електрокросовера Lotus Eletre.
За матеріалами: СarNewsChina