Menu
in ,

Запас ходу 560 км: найпотужніший електромобіль бренду BMW i7 M70 представлено офіційно

З колосальним миттєвим крутним моментом 1100 Нм (811 фунт-фут) новий електричний седан BMW i7 M70, ймовірно, може зрушити гори.

BMW 7 Series G70 вже пропонується як модель M Performance, якщо ви виберете M760e xDrive з його шестирядним двигуном гібридної силової установки. На автосалоні у Шанхаї (Auto Shanghai 2023) у Китаї BMW заявили, що припиняють використання двигуна внутрішнього згоряння для i7 M70, свого найпотужнішого серійного електромобіля на сьогодні. Двомоторний і повнопривідний седан був анонсований минулого року, коли дебютувало сьоме покоління 7 Series, і тепер він нарешті презентований на загал.

Третя електрична модель M Performance після i4 M50 і iX M60 має більше потужності, ніж обидві, пропонуючи колосальні 650 кінських сил і 811 фунт-фут (1100 Н-метрів) крутного моменту. Остання цифра доступна лише за умови активації M Launch Control або якщо включена функція M Sport Boost. У спортивному режимі ви все ще отримуєте величезні 748 фунт-фут (1015 Нм).

Оскільки i7 M70 є найпотужнішим електромобілем, це також робить його найшвидшим електричним BMW. Йому потрібно 3,5 секунди від 0 до 60 миль/год (96 км/год) або 3,7 секунди, щоб досягти 62 миль/год (100 км/год) з місця.

Загалом, він продовжуватиме прискорюватися, доки електронний обмежувач максимальної швидкості не спрацює на позначці 155 миль/год (250 км/год). Це вражаючі цифри для надзвичайно важкого автомобіля: 5 929 фунтів для моделі для США або 2 695 кілограмів для європейської моделі. Ці цифри не дуже далекі від XM.

M70 стоїть вище xDrive60 у лінійці i7 і обіцяє запропонувати запас ходу 303–348 миль (488–560 кілометрів) у циклі WLTP або до 295 миль у тестах BMW на основі процедури EPA.

Повнорозмірний електричний розкішний седан може похвалитися великою акумуляторною батареєю з корисною ємністю 101,7 кВт-год, яку можна заряджати від постійного струму до 195 кВт, у цьому випадку для зарядки від 10 до 80 відсотків потрібно 34 хвилини.

M70 — це не тільки продуктивність, оскільки ця BMW також має режим Max Range, який буде пропонуватися в моделі i7. Як випливає з назви, він налаштований так, щоб максимізувати ефективність і долати більше кілометрів на одному заряді.

Зміни включають обмеження потужності та максимальної швидкості з одночасним зменшенням деяких функцій комфорту, щоб подовжити запас ходу на 15-25 відсотків. Зокрема, ви не зможете перевищувати 56 миль/год (90 км/год), в той же час система клімат-контролю, підігрів/вентиляція сидінь і підігрів рульового колеса будуть вимкнені.

Окрім великої потужності, BMW заявляють, що внесли додаткові налаштування в систему xDrive, амортизатори та рульове управління, щоб зробити електричну люксобаржу веселішою під час керування. BMW i7 M70 отримала адаптивну двовісну пневматичну підвіску, рульове керування задніми колесами, гальма M Sport у стандартній комплектації, а також додаткову зсувну панель між перегородкою та вежами пружинної стійки для підвищення жорсткості передньої частини кузова.

Високопродуктивні шини також дебютують на i7 в поєднанні з 20-дюймовими колесами в якості опції. Стандартні 21-дюймові легкосплавні диски поставляються в суцільному чорному кольорі з глянцевими металевими вставками.

З i7 M70 BMW додає нове двокольорове покриття для загальної кількості з восьми комбінацій. На вибір є понад 100 варіантів індивідуального фарбування, включно з деякими, зарезервованими для моделей M і матовими лівреями Frozen.

Офіційні зображення привернули увагу до металевого екстер’єру Liquid Copper у поєднанні з Sapphire Black, розділених елегантною смугою. Уперше ви можете мати підсвічену решітку радіатора i7 із глянцевим чорним контуром.

Зсередини i7 M70 став першим автомобілем BMW, який використовує iDrive 8.5 із оновленим головним екраном із функцією QuickSelect, щоб уникнути необхідності переходити через підменю. Як це працює? Шляхом розміщення піктограм у вертикальному положенні на стороні екрана водія для швидкого доступу. Структуру меню також було переосмислено, щоб зробити користування приємнішим.

BMW i7 M70 надійде в продаж у другій половині 2023 року, а вартість буде оголошена ближче до запуску. Він, безумовно, буде дорожчим у порівнянні з i7 xDrive60, доступним у Сполучених Штатах від $119 300.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що електромобіль BMW i7 проходить зимові випробування поблизу Полярного кола.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version