Автомобільний ринок в Україні оживає. Перша ознака – дилери відновили постачання автомобілів та запчастин до воюючої країни. Друга – організували прес-парки з можливістю дізнатися про новинки.
Цей тест-драйв нового кросовера Nissan Qashqai став знаковим з декількох причин.
По-перше, це перший тест AUTOGEEK з 24 лютого 2022 року.
По-друге, це останній неелектрифікований Nissan Qashqai в принципі, бо наступні (і навіть це покоління) будуть вже гібридами та, скоріш за все, повністю електричними.
По-третє, в ньому так багато сторін, що я просто не розумію, чому він настільки красивий. Чому дивуватися – засновник класу кросоверів таким і повинен бути.
В далекому 2006 році, коли було представлено перше покоління Nissan Qashqai, в нього не було конкурентів. І на момент презентації нового, третього, покоління його продажі за 14 років сягнули понад 3 млн екземплярів.
Особисто я памʼятаю ці черги в Україні за першим “Кашкаєм”, які розтягувалися на півроку і навіть більше – настільки революційним та бажаним виявився автомобіль.
В принципі, якщо говорити про зовнішність, то Nissan Qashqai вдається, здавалося б, неможливе: бути впізнаваним і схожим на попереднє покоління і водночас сучасним та в деякому сенсі сміливим у дизайні.
Варто згадати наш попередній досвід з цією моделлю. Нижче відео з тестом Nissan Qashqai попереднього покоління.
Щоб не навантажувати вас описами його зовнішності, пропоную оцінити її на фото. Хоча вживу, звичайно, він виглядає ефектніше.
Інтерʼєр не такий яскравий, як екстерʼєр, проте всередині почуваєш себе комфортно – саме так, як можна почувати себе в автомобілі, який буде твоїм досить тривалий час. Тобто, розрахунок дизайнерів саме на користування органами управління на роки. І до всього, він не нудний – це важливо!
Особливий кайф – прошиті сидіння. Вони настільки ж зручні, як і ефектні на вигляд.
Заднім пасажирам також сподобається. Якісно виконані шви, зручні лекала і приємна шкіряна обивка, яка суттєво спрощує догляд – це мрія будь-якого автомобіліста. Особливо, якщо ви маєте дітей.
А от панорамний дах – це моя особлива пристрасть. Не уявляю, як в 21-му столітті можна, маючи можливість, не придбати автомобіль з панорамним дахом?
Ну і яка ж подорож можлива без місткого багажного відділення.
В Nissan Qashqai обʼєм багажника складає 504 л. Під фальшпідлогою в топовій комплектації захований сабвуфер до преміальної аудіосистеми.
Особлива фішка – можливість організувати простір в багажнику за допомогою полиці, яка може слугувати роздільною планкою у двох площинах: вертикально та горизонтально.
І щоб не обтяжувати вас довгими описами всього, що краще спробувати самому на тест-драйві, я вирішив піти за класичною для AUTOGEEK схемою: розповім вам про 10 крутих фішок нового Nissan Qashqai, які роблять його особливим на ринку.
Чи будуть вони для вас мати перевагу під час порівняння з конкурентами – вирішувати вам.
1. Full-LED оптика (доступно в базовій комплектації)
Погодьтеся, для кросовера вартістю менше $24000 за базову версію (Visia) наявність повністю світлодиодної оптики – це вже величезна перевага. Відомо ж, що Led-фари працюють довше, світять яскравіше та споживають менше електрики, що позитивно впливає на витрати палива.
2. Інтелектуальний круїз-контроль (доступно в базовій комплектації)
Цей аналог автопілота (як частина фірмової нісанівської комплексної системи ProPILOT) може прискорювати та гальмувати рух автомобіля в межах смуги руху на шосе. Система автомобіля може прискорювати рух автомобіля в крейсерському режимі із заданою швидкістю та гальмувати його до 0 км/год за умов інтенсивного руху з частими зупинками. Система може відновити роботу автоматично, якщо автомобіль стояв на місці менше трьох секунд, а автомобіль попереду почав рух.
Кермо і відеокамера постійно оновлюють положення автомобіля, допомагають йому залишатися в центрі смуги руху, зберігаючи при цьому задану швидкість, але з можливістю адаптації та підтримки безпечної відстані до автомобіля, що рухається попереду.
3. Преміум-аудіосистема Bose
10 динаміків та сабвуфер, розташований в багажному відділенні (замість запаски) забезпечують чудову якість відтворення звуку.
4. Проекційний дисплей
Вперше в Nissan Qashai можна побачити проекційний дисплей розміром 10,8 дюймів. Це найбільший проекційний Head-Up дисплей в сегменті. Водій може бачити всю важливу інформацію на лобовому склі, не відволікаючи свій погляд від дороги.
5. Передні сидіння з функцією масажу
Окрім дуже якісної шкіри на сидіннях, салон порадує передніх пасажирів кріслами з функцією масажа. Опція має декілька режимів і вмикається кнопкою поряд із сидінням, а налаштовується з центрального монітора.
6. Цифрова панель приладів
Панель приладів просто величезна – 12,3 дюйми! Вона має різні компонування для відображення навігаційної та розважальної інформації. Сюди ж виводяться дані про системи автомобіля або ситуацію на дорозі.
7. Інтелектуальна система екстреного гальмування
З функцією розпізнавання пішоходів. Автомобіль здатний автоматично загальмувати у разі виникнення ризику зіткнення з автомобілем або пішоходом.
8. Бездротовий Apple CarPlay
Менше дротів – більше порядку в салоні. Nissan лишився вірним цьому принципу, і дозволив підключати смартфон до мультимедійної системи по повітрю. Тим більше, що смартфону так навіть краще, адже поки ви користуєтесь Apple CarPlay на центральному моніторі, він може спокійно заряджатися. Також без дротів!
9. Бездротова зарядка для смартфона
Вперше в Nissan Qashqai ніша у передній консолі обладнана бездротовою зарядкою для смартфонів на 15 Вт (однією з найпотужніших у своєму сегменті).
10. Мобільний застосунок Nissan Connect
Додаток дозволяє налаштувати функції керування автомобілем (дистанційне керування звуковим сигналом та світлом фар, а також дистанційне замикання/відмикання дверей).
У Nissan Connect також можна переглянути історію подорожей, тому користувачі можуть дізнатися, яку відстань пройшли і скільки часу тривала та чи інша подорож.
Характеристики
Ну і куди ж без технічних характеристик. Окремо зазначимо, що в нас на тесті був Nissan Qashqai в топовій комплектації Tekna+ з повним приводом і панорамним дахом, який в салоні коштує від 1 441 400 грн (близько $36 000).
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Xtronic 4WD
- Кліренс – 180 мм
- Багажник – 436-504 л
- Двигун – бензин, турбо (R4) 1,33 л
- Потужність – 150 к.с.
- Крутний момент – 250 Нм / 1600-3750 об/хв.
- Привод – повний 4WD, (вибір режимів руху по снігу та бездоріжжям)
- Трансмісія – варіатор Xtronic
- Динаміка 0-100 км/год – 9,9 с
- Максимальна швидкість – 198 км/год
- Витрата палива: місто – 8,0 л/100 км, траса 6,5 л/100 км
- Розмір шин 235/50R19
- Ціна – від 947 370 грн.
Висновок
Що поганого можна сказати про автомобіль, який пережив два покоління і в третьому залишився цікавим і конкурентноздатним? Мабуть, нічого. Окрім ще більшого акценту на високі технології, інженери не забули і про головну перевагу міського кросовера – невелику витрату палива. Мені вдалося вкластися в 6,4 л на 100 км. З таким апетитом Nissan Qashqai міг би запросто отримати місце в моєму гаражі.
AUTOGEEK висловлює подяку компанії Nissan Україна за наданий для тест-драйву автомобіль.