Минуло більше ста років з тих пір, як Генрі Форд запровадив конвеєр, чим здійснив революцію в масовому виробництві автомобілів. Хоча технологія з роками дещо змінювалась, основна ідея переміщення авто по лінії залишилася незмінною. Tesla вважає, що настав час змін.
Замість перевіреної конвеєрної лінії Tesla переходить на “розпаковану” систему при створенні своїх авто. Замість того, щоб транспортний засіб рухався конвеєром, і у ході процесу на нього встановлювались різні деталі, за новою методикою усі вузли збираються разом в окремих місцях та у кінці встановлюються на авто.
На думку автовиробника, така зміна технологічного процесу може заощадити гроші. Окрім того, це може скоротити розміри заводів на 40 відсотків, що дасть Tesla можливість будувати заводи швидше та з меншими витратами.
За оцінками Tesla, витрати на виробництво майбутніх електромобілів компанії можна скоротити вдвічі, якщо все піде за планом. Це було б благом для Tesla та, можливо, уроком для інших автовиробників. Однак генеральний директор Tesla Ілон Маск не поділився подробицями про те, як відбуваються зміни у виробництві.
Лише під час останнього звіту про прибутки компанії він висловився розпливчасто, сказавши лише, що з’являється дешевший автомобіль і що на горизонті є нова система виробництва.
“Набагато досконаліша, ніж будь-яка система виробництва автомобілів у світі, зі значним відривом”, – заявив Ілон Маск.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla подарує фірмовий автопілот усім власникам електромобілів бренду.