Ford розробив знімну резервну батарею, яку можна встановлювати на дах електромобіля та використовувати як подовжувач запасу ходу. Зокрема для поїздок у віддалені райони, де немає необхідної зарядної інфраструктури.
Відповідний патент виявлено у Відомстві США з патентів та товарних знаків (USPTO). Документ опублікували на форумі власників електричного пікапа Ford F-150 Lightning. Автомобіль, зображений у патенті, нагадує позашляховик Ford Bronco із багажником на даху. Судячи із зарядного кабелю у задній частині, це й є резервна батарея.
Як йдеться у описі патенту, резервну батарею можна встановлювати на дах автомобіля перед поїздкою та використовувати для заряджання основного високовольтного акумулятора. Вона складається з «багатьох акумуляторних модулів та з’єднувального порту». Для забезпечення охолодження модулів з обох боків корпусу передбачені клапани з дистанційним керуванням. Їх можна закривати, наприклад, для запобігання потраплянню всередину блоку піску або води. Сам корпус складається з лотка та кришки, покритих пінополіуретаном.
Заряджати резервну батарею можна так само як і основну. Як зазначено у патенті, «даховий» акумуляторний блок оснащений контролером, який «може зв’язуватися бездротовою мережею з електромобілем». Це дозволяє водію керувати процесом перетікання енергії в основну батарею безпосередньо з автомобіля.
Як швидко «дахова» батарея з’явиться у серійних автомобілях бренду, поки не відомо. Це б дозволило здійснювати поїздки до районів з обмеженим доступом до зарядних терміналів.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Ford Mustang Mach-E загасили лише через дві години після загоряння.
За матеріалами: InsedeEVs