Menu
in

Замінять важелезні електромобілі: у Британії розробляють водневу вантажівку майбутнього

Компанії Viritech, Intelligent Energy та Horiba Mira об’єднали свої зусилля у проекті ICEBreaker задля роботи над водневою вантажівкою майбутнього. Партнерство спрямоване на створення нового та комерційно конкурентоспроможного 44-тонного автопотяга, що працює на водні.

На думку представників консорціуму, електротяга не може використовуватись вантажними автомобілями як потенційно економічна та екологічна заміна викопному паливу, адже вантажівці вантажопідйомністю 20 тон потрібно возити з собою п’ять тонн батарей, що скорочує корисне навантаження на 20%.

Консорціум стверджує, що на дорогах Британії знаходиться 500 000 вантажних автомобілів з ДВЗ, які створюють 19% транспортних викидів країни. На їх думку, в майбутньому ця цифра зростатиме у міру введення в експлуатацію більшої кількості вантажних автомобілів.

Компанії планують підготувати вантажівку до випробувань вже наприкінці 2024 року, а рендер, опублікований групою, передбачає аеродинамічний дизайн новинки. На даний момент про модель мало що відомо, але компанії заявили, що прагнуть “радикально підвищити ефективність водневої трансмісії для вантажних автомобілів з нульовим рівнем викидів”.

Зазначається, що Viritech зосередиться на програмному забезпеченні та управлінні енергоспоживанням, а Intelligent Energy займатиметься паливними елементами. Horiba Mira буде використовувати свій досвід для вирішення завдань проектування, системної інтеграції, оптимізації, перевірки та сертифікації транспортних засобів. Відомо, що проект стартує вже наступного місяця та отримає часткове фінансування від Британського центру передових двигунів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Nikola заявили про старт виробництва водневої версії електровантажівки.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version