Menu
in ,

Заміну масла в електромобілі Mercedes-Benz оцінили в $470: є перший прецедент

Історія трапилася в Мельбурні, Австралія, де минулого місяця водій пригнав на сервіс свій електричний Mercedes-Benz EQA 250 до дилерського центру 3 Point Motors для планового обслуговування.

Власник EQA виклав відео у соціальних мережах після того, як дізнався, що з нього стягнули 470 доларів за візит до служби B-Service, який включав заміну моторного масла та фільтра, серед інших рутинних перевірок.

Обурений власник коментує ситуацію на відео:

“Проблема в тому, що цей автомобіль повністю електричний. Мені замінили масло та масляний фільтр на повністю електричному автомобілі. Негібридний – повністю електричний Я подумав, дозвольте мені ще раз перевірити це; я їжджу на цій машині вже два роки; давайте перевіримо її знову в 14-й раз сьогодні — так, вона точно електрична!”.

На опублікованому відео в Tik-Tok, чоловік показує рахунок, який йому виставили у дилері, де чітко видно виконану операцію “заміна моторного масла та фільтра”.

Водій дійсно вважав, що його обдурили, але дилерський центр назвав це “невинною помилкою”. Представник дилера Mercedes-Benz 3 Point Motors повідомив Daily Mail Australia, що співробітник припустився помилки під час друку рахунку-фактури.

“Член команди 3 Point Motors випадково вибрав неправильний номер під час друку рахунку-фактури за обслуговування електромобілів”, — сказав представник.

Помилка, яку виявили, коли водій приїхав за транспортним засобом, жодним чином не змінила ціни чи фактично виконані роботи, додав речник.

Представництво вибачилося та спробувало повторно виставити правильний рахунок-фактуру на місці, але водій сказав, що не хоче, щоб це виправляли. Зрештою, правильний рахунок був виставлений і надісланий власнику автомобіля.

Раніше AUTOGEEK повідомляв про: $60 на місяць: Mercedes-Benz запустили цікаву підписку для власників автомобілів

По матеріалам: insideevs.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version