Україна вже другий тиждень живе в умовах карантину в зв’язку з оголошеною в світі пандемією смертельного коронавірусу.
Однак є українці, які не можуть залишитись вдома, а мають забезпечувати життєдіяльність країни і заправляти власне авто. AUTOGEEK дізнався у найбільших мереж автозаправних станцій, як змінилась їх робота і як вони захищають своїх співробітників та клієнтів.
Мережа ОККО
Всі АЗК мережі ОККО і магазини працюють в штатному режимі – цілодобово і без вихідних. У магазинах істотно розширено асортимент: лінійкою побутових товарів (в тому числі антисептичних засобів різних обсягів, предметів особистої гігієни і інше), продуктами харчування (бакалія, консервовані продукти, інше).
Ресторани A la minute, Pasta Mia на початку карантину працювали тільки у форматі “із собою ” (без посадки в залі). Винятком став лише ресторан мережі в Чернівцях – з самого початку карантину в регіоні він був закритий повністю. З 24 березня тимчасово (до закінчення карантину) були закриті всі інші ресторани мережі. Мережа міських ресторанів паназіатської кухні Meiwei працює в режимі доставки – як через партнерські сервіси, так і через власну доставку.
Днями в 7 містах України буде запущено доставку з кафе і магазинів при АЗК. Працювати буде через партнерський сервіс Glovo.
Які заходи прийняті у зв’язку з ситуацією:
- на прикасових зонах встановили антисептичні засоби;
- збільшена частота обробки всіх поверхонь і дверних ручок спеціальними засобами;
- персонал працює в рукавичках, масках;
- продовжуємо встановлювати захисні прозорі “стіни” між клієнтами і операторами на прикасовій зоні;
- на підлозі “роздільники черги” – нагадують клієнтам спеціальними наклейками на підлозі про важливість дотримуватися дистанції;
- запускаються корисні пам’ятки “Як убезпечити себе” для клієнтів через
- внутрішні радіо і монітори;
- само собою стежать, щоб у вбиральнях на АЗК завжди було все необхідне, щоб клієнти, співробітники, могли ретельно вимити руки.
Клієнтам рекомендують оплатити паливо через сервіс ОККО Рау, який мінімізує контакт з людьми. В цьому випадку нагадують про необхідність використання при заправці одноразових рукавичок, які є біля кожної колонки. Спеціально для цього запустили і продовжили до кінця квітня акцію: при заправці через ОККО Рау клієнт отримує балами на карту Fishka: 1 грн/л за бензин і ДТ; 50 коп/л за газ.
Мережа WOG
Всі співробітники проходять заміри температури тіла за перед робочою зміною. Працівники із підвищеною температурою тіла або з явними ознаками захворювання – нежить, кашель і т.д. – не допускаються на робоче місце, а відправляється на лікування.
Кожні 30 хвилин протягом доби проводиться ретельне прибирання із відповідними антисептичними засобами, під час якого протираються усі доступні поверхні.
На всіх АЗК WOG у вільному доступі – санітайзери для додаткової стерилізації рук як клієнтів, так і співробітників. Всі співробітники працюють виключно в захисних масках. Також, відтепер, паперове горнятко для напою, кришку до нього, цукор, соломинку чи дерев‘яну мішалку кожному клієнтові буде видавати співробітник АЗК, який працює у одноразових рукавичках.
Задля проведення цих безпрецедентних заходів безпеки компанія WOG додатково закупила десятки тисяч медичних масок, більше 20 тисяч літрів антисептику для стерилізації рук клієнтів, кілька мільйонів одноразових поліетиленових рукавиць та десятки тисяч літрів миючих засобів.
По всій мережі працює програма “Безпечну відстань – наше все”. На підлозі АЗК зроблена розмітка для збереження дистанції в 1 метр, яку повинні дотримуватися клієнти, перебуваючи в черзі до каси. На сьогодні розпочаті роботи з установки захисного скла на касах АЗК.
Кожен водій, скориставшись сервісом WOG PAY, може заправити авто, не виходячи з нього.
З початку карантину всі офіси компанії – два у Києві, один у Луцьку та регіональні представництва – переведені на режим роботи в форматі “домашній офіс”.
Починаючи з березня 2020 року компанія впровадила добровільне медичне страхування для працівників центральних офісів Києва та Луцька, а також значної частини персоналу в регіонах. Це тільки перша хвиля – далі планується поступове впровадження ДМС для інших співробітників WOG.
Мережа КЛО
Вжито посилених заходів безпеки:
- ведеться робота з персоналом,
- спрямована на профілактику інфікування;
- перед початком робочого дня всім співробітникам вимірюють температуру, вони працюють виключно в захисних масках і рукавичках;
- дотримуються інструкції з миття та обробки рук дезінфікуючими засобами;
- проводиться обробка всіх поверхонь, де перебувають співробітники і відвідувачі, засобами з протимікробну, протигрибкову і противірусну дію.
Кожен співробітник міняє 6 масок за зміну, а захисні окуляри обробляє дезинфікуючим спецрозчином 4 рази на день.
На кожному АЗК у вільному доступі для клієнтів встановлені санітайзери для рук і одноразові рукавички. Ми розмежували простір на АЗС, щоб клієнтам було простіше дотримуватися безпечної дистанції один від одного.
Мережа БРСМ-Нафта
З метою захистити здоров’я і благополуччя наших клієнтів, співробітників і постачальників, мережа БРСМ-Нафта вдалася до таких заходів:
- збільшили кількість вологих дезінфікуючих прибирань на всіх автозаправних комплексах (включаючи обробку кавоварок і дверних ручок), офісах і в складських приміщеннях;
- на всіх АЗК в прикасовій зоні встановлені дезінфектори для клієнтів;
- стаканчики для кавових напоїв, кришечки і цукор, видаються персоналом з використанням одноразових рукавичок;
- всі працівники мережі АЗК “БРСМ-Нафта” працюють в медичних масках.
Мережа одна із перших ще 19 березня почала встановлювати захисне скло на прикасових зонах для боротьби із розповсюдженням вірусної інфекції. Так зробили на всіх 168 заправних комплексах. ⠀
Мережа Glusco
Щоб створити безпечні умови на наших АЗК, компанія Glusco дотримується правил безпеки під час карантину, а саме:
- каси обладнанні захисним склом;
- всі співробітники працюють в захисних масках та рукавичках;
- станції забезпечені дезінфікуючими засобами;
- для дотримання дистанції між клієнтами на підлозі є орієнтири.
Будь-який постійний клієнт мережі АЗК Glusco та власник картки лояльності може розрахуватись за придбане пальне не виходячи з автомобілю, та навіть не відкриваючи вікна. Встановивши додаток на смартфон Glusco, за допомогою сервісу GluscoPay водію достатньо обрати АЗК, номер колонки, вид пального та об’єм. Далі залишається сплатити використавши власні бонуси чи обравши банківську картку.
Окрім того, на кожній паливнораздавальній колонці у мережі АЗК Glusco є QR-код скориставшись яким можна значно скоротити час заправки. Код допоможе автоматично визначити АЗК та номер колонки, водію залишається лише обрати вид, об’єм пального та сплатити за нього. Усі маніпуляції з паливороздавальним пістолетом виконає співробітник АЗС.
Мережа SOCAR
“Мережа SOCAR — безпечний простір для співробітників та гостей!” – таким слоганом SOCAR зустрів карантин.
- З SOCAR Pay можна заправитися, не виходячи з авто.
- Усі покупки з Buta Cafe та Buta Market можна забрати з собою 24/7.
- На всіх АЗК діє безготівковий розрахунок.
- В санітарних зонах на більшості АЗК Києва — сенсорний кран, сенсорний дозатор рідкого мила та сенсорний злив.
- Одноразовий посуд, одноразова упаковка — тепер в пріоритеті, все це видається тільки в рукавичках.
Також, нагадуємо:
- всі співробітники АЗК забезпечені захисними масками;
- діють додаткові санітарно-гігієнічні правила;
- в доступних місцях розташовані засоби дезінфекції для гостей;
- всі співробітники проходять регулярну діагностику. За наявності бодай однієї ознаки ГРВІ персонал не допускається до роботи;
- збільшена кількість планових вологих прибирань за допомогою додаткових засобів для дезінфекції;
- діють обов’язкові графіки персональної гігієни для співробітників АЗК.
Мережа Shell
Не секрет, що наразі ситуація в країні напружена, і в свою чергу, на кожній АЗС Shell роблять все, аби захистити клієнтів від загрози:
- співробітники АЗС регулярно використовують засоби дезінфекції;
- збільшена кількість вологих прибирань протягом доби;
- декілька разів на добу перевіряється фізичний стан працівників;
- цукор, стаканчики для напоїв та аксесуари для них відтепер видає лише касир в одноразових рукавичках;
- всю готову незапаковану їжу переміщено в закриті вітрини;
- на підлозі зроблена розмітка, щоб клієнтам легше було зберігати необхідну дистанцію;
- напої та готова їжа наразі продаються тільки в форматі “забери із собою”;
- ми щогодини контролюються дотримання санітарно-гігієнічних норм.
Бережіть себе та своїх близьких!
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія ŠKODA дала поради водіям, які не можуть утриматись від поїздок під час оголошеної пандемії коронавірусу. Головний лікар автовиробника Яна Пармова розповіла, як поїздки зробити безпечнішими. Найголовніше правило – мінімізувати контакт з іншими. Однак, якщо їхати кудись потрібно, то краще це зробити наодинці.