Menu
in

Заглушки не прокатять: Tesla запатентувала систему контролю пристібнутого ременя безпеки

Автомобіль не рушить з місця, якщо ремінь пристебнутий неналежним чином.

Компанія Tesla отримала патент на нову розробку – систему ISUD (Improper seatbelt usage detection), в перекладі «Виявлення неналежного використання ременя безпеки». Її завдання – не допустити поїздки з непристебнутим ременем безпеки.

Обдурити ISUD не зможуть ні заглушки, ні інші хитрощі, до яких вдаються водії. Автомобіль просто не зрушить з місця, поки система не зафіксує коректне використання ременя безпеки. Коли нова система з’явиться у серійних електромобілях марки, не повідомляється.

Заявку на патент Tesla подала ще у 2019 році, але отримала його тільки зараз. Якби це сталося раніше, можливо, компанії вдалося б уникнути розслідувань, пов’язаних з безпекою своїх електромобілів.

Автопілот Tesla виявився не в змозі контролювати водіїв, які, ігнорують попередження виробника про необхідність контролювати автомобіль при переході на автономне управління. Так минулого року у мережі з’явилося відео, в якому блогер ліг на задньому сидінні, накрившись ковдрою. При цьому автопілот, незважаючи на відсутність водія на своєму місці, продовжував вести автомобіль по шосе.

Але особливо гострою проблема безпеки електромобілів Tesla стала у квітні цього року, після смертельного ДТП у Техасі. Tesla Model S 2019 року врізалася в дерево на північ від Х’юстона й загорілася. Електромобіль їхав у режимі автопілота, місце водія було порожнім. Двоє людей, що знаходилися у салоні, загинули.

Після цього фатального випадку експерти Consumer Reports експериментально довели, що автопілот нескладно «обдурити» та змусити вести автомобіль без водія.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний пікап Tesla Cybertruck виїхав на вулиці Нью-Йорка та вразив своїми розмірами.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version