Гібриди сьогодні стають все більш популярними, але, схоже, не всі питання з їх обслуговуванням вирішені. Жінці з Флориди довелося чекати близько 10 місяців, щоб знайти заміну акумулятора для свого Hyundai Sonata Hybrid 2015 року.
Проблеми для Карі Кінд почалися, коли акумулятор її Hyundai несподівано сів. Коли вона відвезла свій Hyundai Sonata Hybrid 2015 року в дилерський центр, механіки повідомили їй, що акумулятори для цієї моделі, як відомо, важко дістати через проблеми з постачанням. Первісна оцінка сервісного відділу передбачала період очікування від одного до шести місяців, але в результаті все затягнулось майже на рік.
Кінд нарешті повернула свою машину в липні 2024 року, через цілих дев’ять місяців після того, як вона залишила її в дилерському центрі восени 2023 року. За словами Hyundai, вони надали своєму клієнту підмінний автомобіль. Вони також запропонували викупити автомобіль Кінд “за поточною ціною”, на що вона відмовилася. Виявилось, що корейський автовиробник фактично не мав запасних акумуляторів для гібридних седанів через низький попит на комплектуючі та їх високу вартість.
“Через затримку в отриманні сировини від постачальника ми маємо невелику кількість замовлень на певні компоненти батареї для Sonata Hybrid 2011-2015 років. Ми усвідомлюємо занепокоєння та значно збільшили наше замовлення понад попит, щоб забезпечити достатню пропозицію запчастин”, – заявила Айра Габріель, старший менеджер групи з корпоративних і маркетингових зв’язків із громадськістю корейського автовиробника.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai створив унікальний автомобіль для собак.