Гіперкар Rimac Nevera за рік завоював низку нагород – рекорд кола на Нюрбургрингу, понад 20 нових рекордів прискорення та гальмування, а також перемоги у драг-гонках проти найкращої техніки для автоспорту. Тому, щоб завершити рік трохи весело, команда вирішила побити якийсь світовий рекорд дивним чином.
У 1967 році Lamborghini Miura став найшвидшим серійним автомобілем у світі, подолавши бар’єр у 274 км/год. Rimac Nevera щойно досяг такої ж швидкості, але рухаючись назад.
В результаті Rimac Nevera потрапив до Книги рекордів Гіннесса за найшвидшу швидкість заднім ходом. Заміри проводились на полігоні Automotive Testing Papenburg у Німеччині. Nevera, рухаючись задки, зміг розігнатись до максимальної швидкості у 275,74 км/год.
На відміну від автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння або навіть деяких електромобілів, трансмісія Nevera не має передач – чотири окремі двигуни рухаються вперед або назад. Це означає, що силова установка здатна забезпечувати майже ідентичну розгінну динаміку при русі уперед та назад, різниця полягає лише в особливостях аеродинаміки.
Головний програмний інженер Nevera Матія Реніч зазначив, що під час розробки конструкторам спало на думку, що Nevera, мабуть, може стати найшвидшим автомобілем у світі в русі заднім ходом. За його словами, були певні побоювання стосовно аеродинаміки, охолодження та керованості. Але машина гідно справилась з випробуванням.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Rimac Nevera став найшвидшим електромобілем на Нюрбургрингу.