Toyota, Mazda та Subaru провели спільну конференцію, щоб пояснити, як можна досягти зменшення шкідливих викидів без швидкого переходу на електромобілі. Ось що готує Subaru.
Автовиробник придумав, як зберегти свій оппозитний двигун у гібридній системі наступного покоління. Компанія показала прототип свого електрифікованого “боксера” в закамуфльованому прототипі Crosstrek. ДВЗ та електромотор працюють паралельно. Нова послідовно-паралельна схема збереже механічний зв’язок між ДВС і колесами, але двигун внутрішнього згоряння також буде служити генератором для живлення батареї, яка живить електромотор.
У Subaru стверджують, що новий гібрид приносить значні переваги в авто не лише з точки зору економії палива, але й у габаритах. Двигун, гібридна система, трансмісія розташовані разом у моторному відсіку, що не впливає на розмір паливного баку. Це дозволяє інженерам встановлювати більші баки для досягнення більшої дальності.
Розмір паливного бака в гібриді буде майже таким же, як і в звичайній моделі, що працює виключно на бензині. Головний технічний директор Тецуо Фудзінукі рекламує “дуже великий, рекордний запас ходу”. Під час свого виступу він сказав, що нова система має вирішити “поточну слабкість у паливній ефективності”.
Технічний директор компанії визнає, що якщо економія палива є кінцевою метою, опозитний двигун може бути не ідеальним рішенням.
“Якщо ви бажаєте лише ефективності, горизонтально-оппозітні двигуни не завжди є найкращим вибором. Але що було б із Subaru без них? Якщо ви подумаєте про це, ми єдиний масовий бренд, який сьогодні виробляє горизонтально-оппозитні двигуни”, – заявив Фудзінукі.
Subaru планує розпочати виробництво свого гібридного опозитного двигуна наступного покоління цієї осені на заводі в Кітамото, Сайтама, що в Японії.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Subaru готує семимісний електромобіль разом із Toyota.