На одному заряді батареї п’ятидверний електромобіль Letin Mаngo може проїхати до 300 км.
На китайському ринку з’явився новий бюджетний електромобіль, який зможе конкурувати з найпопулярнішим електромобілем у світі – Wuling Hong Guang MINI EV. Минулого місяця китайський компактний хетчбек зміг відвоювати цей титул у Tesla Model S.
Letin Mаngo порівняний з електромобілем SAIC-GM, як габаритами, так і цінником. Доступний у п’яти варіантах виконання він коштує від 28 900 до 54 900 юанів (4680 – 8620 доларів США). Не зважаючи на такий демократичний цінник електромобіль укомплектований 9,0-дюймовим дисплеєм, який може перебирати на себе функції цифрової панелі приладів, кондиціонером, активним круїз-контролем та системою автоматичного паркування.
Габаритна довжина Letin Mаngo – 3620 мм, ширина – 1610 мм, висота – 1525 мм. Розмір колісної бази – 2440 мм. Габарити його потенційного конкурента Wuling Hong Guang MINI EV: 2917 x 1493 x 1621 мм. Колісна база – 1940 мм. Крім помітно більших габаритів «Манго» може запропонувати повноцінні п’ять дверей, тоді як у хетчбека SAIC-GM їх три.
Електромобіль Letin перевершує конкурента й за технічними характеристиками. Вже у базовій версії його єдиний електромотор видає 34 к.с., тоді як у Wuling Hong Guang MINI EV тільки 17,4 к.с., а максимальна потужність агрегату Mаngo досягає 46 к.с. На вибір запропоновано три варіанти батарей різної ємності – 11,52 кВт•год, 17,28 кВт•год та 29,44 кВт•год, що забезпечують запас ходу 130, 185 та 300 км.
Для порівняння, базова батарея Wuling HongGuang Mini EV всього на 9,2 кВт•год, опційна – на 13,8 кВт•год. Запас ходу – 120 та 170 км відповідно. З огляду на незначну різницю в ціні (вартість Wuling HongGuang Mini EV трохи більше 4000 доларів), Letin Mаngo цілком може зайняти його місце у ТОПі найбільш продаваних електромобілів, якщо не світу, то Китаю точно.
Як раніше повідомляв Autogeek, стартап Aiways відкрив першу станцію швидкої заміни електромобільних акумуляторів.