Компанія Mercedes-Benz щойно відкрила перший у Європі завод з переробки акумуляторів, використовуючи інноваційний процес, який, за словами автовиробника, забезпечує рівень переробки понад 96%, усе це власне підприємство та готове до використання в майбутніх електромобілях Mercedes.
Завод, який відкрився в Куппенхаймі, на півдні Німеччини, використовує інтегрований механічно-гідрометалургійний процес, який також може переробляти так звану чорну масу, що, за словами Mercedes, робить його першим виробником автомобілів, який замкнув цикл переробки акумуляторів на власному заводі. Завод, який тестує процес більше року, відновлює цінну та дефіцитну сировину, таку як літій, нікель і кобальт, яку компанія планує використовувати в майбутніх електромобілях.
Концепція роботи полягає в тому, що завод охоплює всі етапи від подрібнення акумуляторних модулів до сушіння та обробки активних матеріалів акумулятора, а також сортування та відокремлення пластику, міді, алюмінію та заліза в “складному, багатоетапному процесі”.
Кобальт, нікель і літій виділяються індивідуально в багатостадійному хімічному процесі, але наприкінці процесу вони готові та придатні для використання у виробництві нових батарейних елементів.
На відміну від пірометалургії, створеної сьогодні в Європі, Mercedes каже, що її гідрометалургійний процес є менш інтенсивним з точки зору споживання енергії та матеріальних відходів. Його низькі температури процесу означають, що він споживає менше енергії.
Новий завод з переробки акумуляторів Mercedes-Benz має річну потужність 2500 тонн. Відновлені матеріали будуть використовуватись для виробництва понад 50 000 батарейних модулів для нових електричних моделей Mercedes-Benz.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.